De plek waar verkopers praten over apps. Met welke apps heb je goede ervaringen?
ik zit dus met een klein probleempje
Ik zie dus bij mijn product kosten dat het rond de 40 euro is volgens shopify.
als ik naar de app zenddrop ga staat er volgens zenddrop dat de product kosten met verzending rond de 63 euro is. welke product kosten moet ik aanhouden? Die van shopify of zenddrop? Of allebei bij elkaar?
thanks alvast voor de reactie ben pas net begonnen met dropshipping dus weet er niet veel vanaf.
I have a small problem
So if i go to my product(s) my product cost is around 40 euros according to shopify.
When i use the app zenddrop it says that the product cost with shipping is around 63 euros. which product cost should I use? The one from shopify or zenddrop? Or both ?
I am looking forward for youre response just started dropshipping so don't know much about it..
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024