De plek waar verkopers praten over apps. Met welke apps heb je goede ervaringen?
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw met shopify en misschien denk ik te moeilijk, maar ik kom er helaas niet uit.
Voormijn shop waar onder andere boxsprings op verkocht worden ben ik opzoek naar een oplossing die bepaalde subonderdelen automatisch aan de cart toevoegen om de voorraad kloppend te houden. Wat is de situatie:
Bij boxspring X kan een klant een maat en kleur kiezen.
Omdat het een elektrische boxspring is, moeten er ook 2 motoren bijgeleverd worden.
In ons voorraadsysteem staan die motoren als apart artikel aangemaakt.
Kort om: Als een klant Boxspring X in de maat 180x200 zwart aan de winkelwagen toevoegt, moeten er automatisch 2 motoren aan de bestelling/cart toegevoegd worden. Niet als een productbundel die een klant samenstelt of een free-gift pop-up. Klant heeft geen keuze. Ze moeten gewoon meegeleverd worden.
Wie heeft de gouden tip voor me?
Ontdek hoe je je activiteiten internationaal kunt uitbreiden met het leertraject en de ...
By Shopify Feb 7, 2025Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024