FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Reseveringsafspraak voor klanten (winkel)

JGHendriks
Plezierreiziger
13 1 3

Ik ben op zoek naar een eenvoudige app waarin mijn klanten een afspraak kunnen inplannen om de winkel te bezoeken.

De beschikbare tijdslots moeten zichtbaar zijn voor de klanten, die ze dan aan kunnen klikken en hun gegevens kunnen invullen. Ik moet zelf de beschikbare dagen en tijden kunnen instellen en tijdslots kunnen blokkeren die via andere wegen (bv whatsapp) gereserveerd worden.

 

Is er een app die aan deze eisen voldoet en die compatible is met het thema Minimal

Dank alvast voor je hulp!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @JGHendriks!

Jay hier van Shopify.

Ik begrijp dat je graag een app wilt vinden waar klanten afspraken kunnen maken om je winkel te bezoeken. Ik heb even een kijkje genomen in de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden die hopelijk aan je eisen voldoen: 

Sommige apps bieden een gratis abonnementen aan. Er zijn ook apps die gratis proefperiodes aanbieden. Als je kiest om gebruik te maken van een gratis proefperiode, maar je besluit dat deze app toch niet goed bij je webwinkel past - zorg er dan wel voor dat je deze verwijderd voordat de proef-termijn voorbij is. Zo wordt er namelijk geen rekening jouw kant op gestuurd van de app. 

Ik hoop dat hier een app tussen staat die perfect is voor je webwinkel!

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @JGHendriks!

Jay hier van Shopify.

Ik begrijp dat je graag een app wilt vinden waar klanten afspraken kunnen maken om je winkel te bezoeken. Ik heb even een kijkje genomen in de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden die hopelijk aan je eisen voldoen: 

Sommige apps bieden een gratis abonnementen aan. Er zijn ook apps die gratis proefperiodes aanbieden. Als je kiest om gebruik te maken van een gratis proefperiode, maar je besluit dat deze app toch niet goed bij je webwinkel past - zorg er dan wel voor dat je deze verwijderd voordat de proef-termijn voorbij is. Zo wordt er namelijk geen rekening jouw kant op gestuurd van de app. 

Ik hoop dat hier een app tussen staat die perfect is voor je webwinkel!

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

PublicApps
Shopify Partner
146 5 34

@JGHendriks Ik ben een app aan het maken die precies moet gaan doen wat je vraagt. Mag ik je vragen om het gratis te testen zodra de app gepubliceerd is in de App Store?

Public Apps | Theme customization & App development
 - Was my reply useful? Like it to let me know!
 - Did I answer your question? Please mark as Accepted Solution.
 - Need more help? Contact us.

JGHendriks
Plezierreiziger
13 1 3

Heb je de app inmiddels in de App store staan? We moeten in Nederland weer op afspraak werken in onze winkels, dus ik ben heel benieuwd.

groet Jeanette