FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Shopify Mail App

Timlef88
Toerist
5 0 1

Hallo,

in de Shopify Mail app zou ik ecoplant-festival uit de footer willen hebben. (zie bijlage) Ik kan namelijk nergens vinden hoe dit te wijzigen..

Ik hoop dat iemand van jullie kan helpen. 

met vriendelijke groet,

Schermafbeelding 2022-11-23 om 15.27.29.png

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Arno
Shopify Staff
149 49 17

Geslaagd.

Hallo @Timlef88 ,

 

Hartelijk dank voor je vraag in de Community Binnen de Shopify Email app is het mogelijk om je bedrijfsnaam aan te passen door de volgende stappen te volgen. De screenshots zijn afkomstig uit mijn testwinkel en kunnen er dus iets anders uitzien op een andere account.

 

1. Vanuit je Shopify Beheercentrum open je de app Shopify Email.

 

2. Hier klikt je op E-mail aanmaken.

24-12-91tpg-n59id

 

3. Je bent nu in een overzicht waarin je verschillende email templates ziet die je kunt gebruiken voor je email marketing, neem vooral een kijkje voor eventuele toekomstige marketing emails. Er zitten een aantal leuke templates tussen! Klik in dit scherm vervolgens op Template-branding beheren.

24-14-dema1-puuy6

 

4. Hier kan je vervolgens de naam van je winkel wijzigen, en verdere aanpassingen maken die jouw marketing emails persoonlijker maken.

24-17-ehyb8-2wiv7

 

Bekijk ons hulpdocument over Shopify Email voor nog meer informatie!

 

Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
149 49 17

Geslaagd.

Hallo @Timlef88 ,

 

Hartelijk dank voor je vraag in de Community Binnen de Shopify Email app is het mogelijk om je bedrijfsnaam aan te passen door de volgende stappen te volgen. De screenshots zijn afkomstig uit mijn testwinkel en kunnen er dus iets anders uitzien op een andere account.

 

1. Vanuit je Shopify Beheercentrum open je de app Shopify Email.

 

2. Hier klikt je op E-mail aanmaken.

24-12-91tpg-n59id

 

3. Je bent nu in een overzicht waarin je verschillende email templates ziet die je kunt gebruiken voor je email marketing, neem vooral een kijkje voor eventuele toekomstige marketing emails. Er zitten een aantal leuke templates tussen! Klik in dit scherm vervolgens op Template-branding beheren.

24-14-dema1-puuy6

 

4. Hier kan je vervolgens de naam van je winkel wijzigen, en verdere aanpassingen maken die jouw marketing emails persoonlijker maken.

24-17-ehyb8-2wiv7

 

Bekijk ons hulpdocument over Shopify Email voor nog meer informatie!

 

Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog