FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Shopify Mail

JMP99
Bezoeker
1 0 0

Hallo allemaal,

Ik heb laatst de app Omnisend gedownload vanuit de shopify app store. Ik heb daar een Order bevestiging email gemaakt die wordt verstuurd bij elke bestelling naar de klant.

Ik heb het net getest en ik krijg een dubbele order bevestigingsemail, 1 van omnisend en 1 van shopify zelf. Is er iemand hier die mij kan vertellen hoe ik de order bevestigingsmail  van shopify uitzet?, zodat de klant alleen die van omnisend binnen krijgt.

 

Ik hoor graag jullie antwoorden!

Groetjes!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @JMP99!

Jay hier van Shopify!

De automatische bestelbevestiging e-mail kan niet worden uitgeschakeld. Ik heb hier verder een lijst met alle notificaties die kunnen worden aan of uitgeschakeld:

  • Afgebroken checkouts: Kan worden in of uitgeschakeld (Instellingen > Checkout).
  • Contact opnemen met de klant: Dit is geen automatische notificatie.
  • Uitnodiging voor klantaccount: Kan niet worden uitgeschakeld.
  • Verwelkoming klantaccount: Kan niet worden uitgeschakeld.
  • Wachtwoord van klantaccount opnieuw instellen: Kan niet worden uitgeschakeld.
  • Conceptbestellingsfactuur: Dit is geen automatische notificatie.
  • Verzoek afhandelen: Wordt alleen verzonden als een afhandelingsmethode bestaat. 
  • Cadeaubon gemaakt: Kan niet worden uitgeschakeld.
  • Nieuwe bestelling: Kan worden in of uitgeschakeld
  • Bestelling geannuleerd: Kan worden in of uitgeschakeld tijdens het annuleren van de bestelling.
  • Bestelbevestiging: Kan niet worden uitgeschakeld.
  • POS en mobiele ontvangst: Kan worden in of uitgeschakeld tijdens het creëren van de bestelling.
  • Terugbetaling van bestelling: Kan worden in of uitgeschakeld tijdens het terugbetalen van de bestelling.
  • Verzendgegevens: Kan worden uitgeschakeld (Instellingen > Checkout)
  • Verzendingsupdate: Kan worden in of uitgeschakeld tijdens het updaten van de verzending. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @JMP99!

Jay hier van Shopify!

De automatische bestelbevestiging e-mail kan niet worden uitgeschakeld. Ik heb hier verder een lijst met alle notificaties die kunnen worden aan of uitgeschakeld:

  • Afgebroken checkouts: Kan worden in of uitgeschakeld (Instellingen > Checkout).
  • Contact opnemen met de klant: Dit is geen automatische notificatie.
  • Uitnodiging voor klantaccount: Kan niet worden uitgeschakeld.
  • Verwelkoming klantaccount: Kan niet worden uitgeschakeld.
  • Wachtwoord van klantaccount opnieuw instellen: Kan niet worden uitgeschakeld.
  • Conceptbestellingsfactuur: Dit is geen automatische notificatie.
  • Verzoek afhandelen: Wordt alleen verzonden als een afhandelingsmethode bestaat. 
  • Cadeaubon gemaakt: Kan niet worden uitgeschakeld.
  • Nieuwe bestelling: Kan worden in of uitgeschakeld
  • Bestelling geannuleerd: Kan worden in of uitgeschakeld tijdens het annuleren van de bestelling.
  • Bestelbevestiging: Kan niet worden uitgeschakeld.
  • POS en mobiele ontvangst: Kan worden in of uitgeschakeld tijdens het creëren van de bestelling.
  • Terugbetaling van bestelling: Kan worden in of uitgeschakeld tijdens het terugbetalen van de bestelling.
  • Verzendgegevens: Kan worden uitgeschakeld (Instellingen > Checkout)
  • Verzendingsupdate: Kan worden in of uitgeschakeld tijdens het updaten van de verzending. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog