De plek waar verkopers praten over apps. Met welke apps heb je goede ervaringen?
Hallo allemaal,
Ik heb laatst de app Omnisend gedownload vanuit de shopify app store. Ik heb daar een Order bevestiging email gemaakt die wordt verstuurd bij elke bestelling naar de klant.
Ik heb het net getest en ik krijg een dubbele order bevestigingsemail, 1 van omnisend en 1 van shopify zelf. Is er iemand hier die mij kan vertellen hoe ik de order bevestigingsmail van shopify uitzet?, zodat de klant alleen die van omnisend binnen krijgt.
Ik hoor graag jullie antwoorden!
Groetjes!
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hey @JMP99!
Jay hier van Shopify!
De automatische bestelbevestiging e-mail kan niet worden uitgeschakeld. Ik heb hier verder een lijst met alle notificaties die kunnen worden aan of uitgeschakeld:
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hey @JMP99!
Jay hier van Shopify!
De automatische bestelbevestiging e-mail kan niet worden uitgeschakeld. Ik heb hier verder een lijst met alle notificaties die kunnen worden aan of uitgeschakeld:
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024