FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Tijdelijke popup met melding dat levering langer gaat duren

JGHendriks
Plezierreiziger
13 1 3

Door externe activiteiten op een aantal dagen heb ik 2 keuzes

  1. Op die dagen de webwinkel volledig afsluiten met een melding op de landingspagina
  2. Op die dagen de webwinkel open laten maar dmv een popup de bezoekers melden dat leveringen langer gaan duren

Mijn voorkeur gaat natuurlijk uit naar optie 2. Maar daarvoor heb ik wel een makkelijk in te stellen popup app nodig die ik op verschillende pagina´s (homepage en checkout) kan laten zien. Een die ook weer makkelijk uit te schakelen is.

Hebben jullie tips?

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @JGHendriks,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Ik heb een kijkje voor je genomen in de Shopify Appwinkel, en gezocht naar hoog beoordeelde apps. Ik zal de apps die er goed uitzagen hieronder delen:

Als je vragen hebt over de apps zelf, kun je via de app pagina contact opnemen met de app-ontwikkelaars. En als je kiest voor een betaalde app, kun je gebruik maken van de gratis proefperiode. Het is ook goed om te weten dat de pop-up met de juiste app waarschijnlijk wel in de winkelwagen kan worden geplaatst, maar dat het gedeelte van het afrekenproces na de winkelwagen voor beveiligingsredenen niet kan worden aangepast.

Ik hoop dat dit helpt, en dat een van deze apps je aanspreekt. Fijn weekend!

Groet,

 

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @JGHendriks,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Ik heb een kijkje voor je genomen in de Shopify Appwinkel, en gezocht naar hoog beoordeelde apps. Ik zal de apps die er goed uitzagen hieronder delen:

Als je vragen hebt over de apps zelf, kun je via de app pagina contact opnemen met de app-ontwikkelaars. En als je kiest voor een betaalde app, kun je gebruik maken van de gratis proefperiode. Het is ook goed om te weten dat de pop-up met de juiste app waarschijnlijk wel in de winkelwagen kan worden geplaatst, maar dat het gedeelte van het afrekenproces na de winkelwagen voor beveiligingsredenen niet kan worden aangepast.

Ik hoop dat dit helpt, en dat een van deze apps je aanspreekt. Fijn weekend!

Groet,

 

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

JGHendriks
Plezierreiziger
13 1 3

Ik heb nu Automizely Email, Sales Pop Up in gebruik en dat werkt prima!

Dank voor de tips

JGHendriks
Plezierreiziger
13 1 3

Ik gebruik nu  Automizely Email, Sales Pop Up en dat werkt prima! Eenvoudig te installeren en aan te passen

 

Dank voor de tips!