FROM CACHE - nl_header

URL privacybeleid

Re-Belle
Bezoeker
1 0 0

Hoe kan een URL maken voor privacybeid?

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @Re-Belle,

 

Iris hier van het Nederlandstalige ondersteunings team, ik help je graag met je privacybeleid vraag.

Wanneer je een privacy beleid pagina aan maak in je navigatie, dan ziet een url er zo uit: https://jedomein/policies/privacy-policy, waar je "jedomein" vervang  met je eigen domein naam. Dit staat in detail beschreven in dit help document van Shopify: Winkelbeleid.

Weet je dat Shopify ook een eenvoudige tool aanbied dat een template voor je beleid kan genereren?

Er zijn ook sjablonen voor het Terugbetalingsbeleid; Privacy beleid en Algemene voorwaarden. Voor meer informatie over een goeie verzendbeleid, kan je ook in dit Engelstalige blog artikel kijken: How to Create and Communicate Your Shipping Policy met een gratis Engelstalige Shipping policy template.

Ik zou dit aan zowat elke e-commerce winkeleigenaar willen aanbevelen, omdat het slechts een moment duurt en je niet met een advocaat hoeft te praten om deze items op te halen. Verder is dit geen vervanging voor het advies van een juridisch adviseur, maar het zorgt er wel voor dat de beleidssjablonen voldoen aan de wet en klaar zijn voor vrijwel elke site.

Buiten het feit dat dit beleid essentieel is om je bedrijf te dekken, gaat niet iedereen deze pagina's op je site bekijken, maar je kunt erop rekenen dat veel gebruikers op zijn minst je terugkeerbeleid willen zien. Dit zal klanten ook meer op hun gemak laten voelen om bij je te kopen.

Weet alsjeblieft dat mijn steun hier niet eindigt. Klik gerust op de antwoordknop als je meer hulp nodig hebt, of als iets onduidelijk was over het toevoegen van een privacy beleid, en ik help je graag verder.

Met vriendelijke groet,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.