De plek waar verkopers praten over apps. Met welke apps heb je goede ervaringen?
Hey,
Dit is misschien een domme vraag maar als je een vertalingsapp download en dus vastzet op jouw site, vertaalt hij dan automatisch per taal? Per land? Is me niet duidelijk of mijn vertaling wel werkt....
Hoi @QueenSZ9008 ik begrijp dat je graag wilt weten hoe een vertaalapp werkt, klopt dat?
Als je binnen je winkel een taal toevoegt, zal de vertaalapp deze herkennen. Mocht je gebruik maken van de Shopify Translate & Adapt app, dan kan je via deze app 2 gratis talen automatisch laten vertalen. Mocht je zelf nog een aantal vertalingen willen bewerken, dan kan je dit ook handmatig doen. Je zal op je website ook een vertaalknop hebben waarmee je je website in een andere taal zichtbaar kan maken. Mocht je deze nog niet op je website hebben, dan kan ik je zeker aanraden om even te controleren of je deze functionaliteit hebt toegevoegd binnen je thema. Vaak vindt je deze terug binnen je Footer of binnen je Header binnen je thema. Neem vooral even een kijkje naar onderstaande screenshot die ik heb gemaakt binnen mijn eigen omgeving.
Mocht je willen dat wij even een kijkje nemen of je vertaalapp werkt, deel vooral even de link naar je website. We kijken graag even met je mee. Je mag ook altijd contact met ons opnemen door via ons Shopify Helpcentrum in te loggen en ons een bericht te sturen.
Nog hartstikke bedankt voor je vraag!
Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog