FROM CACHE - nl_header

Werkorders

XanderP
Toerist
12 0 0

Hey,

Is er een app voor het aanmaken van werkorders? Ik heb volgens mij alles doorzocht in de app-bibliotheek van shopify, maar ik kan niks vinden.

Groetjes,

Xander van 't Kwassie

4 ANTWOORDEN 4

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Hoi Xander,

 

Iris van Shopify weer, wij hebben wel eens eerder contact gehad, geloof ik 🙂

 

Ik zie wat je bedoeld, ik moest ook even zoeken in onze Shopify App Store, maar ik denk dat ik één heb gevonden: ShipHero. De app vermeldt functies zoals - Teamactiviteit en tracking. Ik moedig je aan om het te kijken of het voor jou werkt - en stuur anders een e-mail naar de app-ontwikkelaars (support@shiphero.com) om te zien of het precies doet wat je nodig hebt.

 

Of gebruik misschien een privé-app, zoals Order Time , die onze API gebruikt en werkbonnen aanbiedt. Met deze link kun je een gratis proefversie starten: Start a free trail.

 

Dat gezegd hebbende, kunt u mogelijk profiteren van Shopify’s API (https://docs.shopify.com/api) om iets te bouwen dat exact aan uw specificaties voldoet, als u toegang heeft tot een ontwikkelaar of een Shopify Expert inhuurt (https://docs.shopify.com/api) : //experts.shopify.com/developers).

 

Hier is ook ons ‘Apps’ discussieforum als het helpt: https://ecommerce.shopify.com/c/shopify-apps

 

Laat me aub weten of er een werkende oplossing tussen zit, en indien niet, kan je dan toelichten hoe je met werkorders wilt gaan werken, zodat ik beter begrijp wat je graag wil hiermee?

 

Met vriendelijke groet,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

_SMETS
Shopify Partner
20 0 21

Hi  @XanderP En @IrisE 

XanderP heb jij hier al iets op gevonden? Iris, volgens mij voldoet geen enkele van je aangeraden apps. Werkorders komen enkel voor in Ordertime, maar dan voor het maken van productieitems en niet het repareren van iets. 

Als juwelier wil ik graag overstappen van Lightspeed naar Shopify POS. Maar zolang ik geen oplossing vind voor de reparaties kan is dit onmogelijk. Ik hoop dat hier snel iemand het voortouw in kan nemen. 

Jonas

XanderP
Toerist
12 0 0

Hey @_SMETS,

Ik heb helaas tot nu toe nog niks gevonden wat echt voor mij werkt. 

De punten die jij opnoemt heb ik ook gezien. Op dit moment werken wij ook gewoon nog via het service-module van Lightspeed, omdat er geen bruikbaar alternatief te vinden is bij Shopify @IrisE. Zijn er nog meer mogelijkheden waardoor wij een order op maat kunnen maken binnen het systeem. Hieronder een voorbeeld van hoe Lightspeed het ongeveer doet:

Servicemodule LighspeedServicemodule Lighspeed

 

 

 

 

 

 

Graag zie ik net als jonas dat hier meer actie voor wordt ondernomen. Er zullen dan meerdere winkels zoals ons bij Shopify aansluiten.

_SMETS
Shopify Partner
20 0 21

Hi @XanderP , dank voor je antwoord. Ik ben wel in gesprek met een Belgische developer om te kijken of we een eigen applicatie kunnen ontwikkelen voor de werkorders binnen Shopify. Dit is wel nog in een heel vroeg stadium, maar ik heb het idee dat hier best interesse in kan zijn bij andere ondernemers. Alleen vrees ik de Shopify nog niet ver genoeg ingeburgerd is in de Nederlandse markt. De credit card readers etc gaan hier ook nog niet werken. Ik hoop dat hier snel verandering in komt en dat hun POS volwassener word zodat we over kunnen stappen.