Re: Oprette ny side uden den ligner de forrige sider

Solved

Oprette ny side uden den ligner de forrige sider

bjerreagency
New Member
4 0 0

Hej,

Jeg har et problem med at oprette forskellige sider i Shopify, hvor hver side skal have sit eget unikke indhold. Hver gang jeg opretter en ny side, kopierer den automatisk indholdet fra en tidligere side, og det forhindrer mig i at lave unikke sider. Jeg vil gerne lave en side, hvor der står noget indhold specifik til den overskrift og så lave en ny side, som er specifik til den side. Det skal stå i hovedmenuen og ikke helt nederst. 

Jeg har forsøgt at følge standardtrinnene for at oprette nye skabeloner og anvende dem, men skabelonerne vises ikke i dropdown-menuen, når jeg forsøger at vælge dem for en ny side. Jeg har prøvet at opdatere browseren og rydde cachen, men det ser ikke ud til at løse problemet. Jeg har både lavet det under sider under webshop og navigation og lavet en form for tilknytning til dem. Men det bliver stadigvæk det samme i de to sider jeg laver. 

Jeg er usikker på, hvad jeg gør forkert, eller om der er et ekstra trin, jeg har overset. Kan nogen hjælpe mig med at finde ud af, hvordan jeg kan oprette unikke sider i Shopify uden at de kopierer indhold fra tidligere sider? Jeg har også prøvet kigge under rediger kode, men det driller stadigvæk... Håber en af jer kan hjælpe. 

På forhånd tak for hjælpen! 

Accepted Solutions (2)

parth_ghelani
Shopify Partner
222 32 30

This is an accepted solution.

Hej @bjerreagency 

Kan du venligst dele butikkens URL med adgangskode (hvis anvendt)?
Så jeg kan tjekke og give den bedste løsning til dit problem.

Was your question answered? Mark it as an Accepted Solution.
If you need further assistance to optimize your store, please don't hesitate to reach out. I'm committed to providing you with my full support and ensuring that you get the most out of our collaboration.

Get in Touch: You can contact me directly at softkarts@gmail.com for any questions or concerns

View solution in original post

parth_ghelani
Shopify Partner
222 32 30

Hvorfor vil du slette URL?

If you need further assistance to optimize your store, please don't hesitate to reach out. I'm committed to providing you with my full support and ensuring that you get the most out of our collaboration.

Get in Touch: You can contact me directly at softkarts@gmail.com for any questions or concerns

View solution in original post

Replies 5 (5)

parth_ghelani
Shopify Partner
222 32 30

Hej @bjerreagency 

Kan du venligst dele butikkens URL med adgangskode (hvis anvendt)?
Så jeg kan tjekke og give den bedste løsning til dit problem.

bjerreagency
New Member
4 0 0

Hej, hvordan og hvor kan man slette URL?

parth_ghelani
Shopify Partner
222 32 30

Hvorfor vil du slette URL?

bjerreagency
New Member
4 0 0

det var fordi du skrev længere oppe: Kan du venligst slette butikkens URL med adgangskode (hvis anvendt)?

parth_ghelani
Shopify Partner
222 32 30

Jeg skrev URL'en for at dele, ikke for at slette URL'en...