FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

1 click menus

1 click menus

Hana8
Bezoeker
2 0 0

Best Allemaal

ik kom hier met mijn vraag omdat de helpdesk totaal geen hulp is en het is
iets heel simpels

Het enige wat ik wil aanpassen is dat als klanten op mijn site komen en ze plaatsen hun cursor op een menu item in de header.... Dus bijvoorbeeld mijn menu item met het kopje policies.... Dat ze niet hoeven te klikken maar dat de sub menus gelijk uitvouwen

Maar Shopify Helpdesk zegt dat ik dan gelijk een mega menu moet nemen. Ik zag wat een mega menu is.... dat is gelijk mega letters. Dat is niet wat ik bedoel

gaat hier iets fout in de communicatie? En hoe kan ik dit oplossen? want de helpdeks zegt dat ik het dan zelf in het thema moet aanpassen, maar geeft geen uitleg hoe precies

en ik moet dit aanpassen.
graag advies waar ik me aan de slag kan gaan

2 ANTWOORDEN 2

Niklas_g
Shopify Partner
34 8 23

Hallo Hana, mijn Nederlands is niet zo goed, ik hoop dat ik je toch kan helpen.

Om je te kunnen helpen, heb ik wat meer informatie nodig.
Welk thema gebruik je in je winkel? Kun je misschien een link delen zodat ik het kan bekijken?

Hana8
Bezoeker
2 0 0
heel erg bedankt!

🙂 maar het probleem is al opgelost!