FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

2 filters aanklikken op de webshop geeft geen resultaat

2 filters aanklikken op de webshop geeft geen resultaat

Isshoe
Bezoeker
1 0 0

Hi, 

De producten op onze webshop kunnen gefilterd worden op merk, maat, type en prijs. Als je meerdere merken aanvinkt geeft de pagina alle producten weer met de producten van die merken, precies zoals we willen dus! Echter, als er 2 maten worden aangeklikt komen alleen de producten tevoorschijn die beide in beide maten beschikbaar zijn. (Bijvoorbeeld maat 40 en 41 wordt aangeklikt, waarna alleen producten met én maat 40 én maat 41 tevoorschijn komen en niet producten met alleen 40 en met alleen 41). Hetzelfde geldt als je filtert op type. Als er op twee types worden gefilterd geeft dit geen resultaten op de webshop omdat geen enkel product zowel én een sneaker én een laars filter heeft, terwijl de klant alle laarzen én sneakers wilt zien. 

Iemand die hier het antwoord op weet? Ik hoor het graag! 

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Isshoe,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Ik zal dit graag voor je onderzoeken. Zou ik je mogen vragen om mij een privébericht te sturen met je myshopify.com URL en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen? Hiermee kan ik een kijkje nemen naar je account, en daarna zal ik je direct een e-mail sturen met enkele mogelijke oplossingen. 

Alvast bedankt!

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog