FROM CACHE - nl_header

Aangepaste conversie facebook url shopify bedanktpagina

Artur20
Bezoeker
2 0 0

Om een aangepaste conversie binnen fb advertising te maken moet je een url (url bevat..) invullen voor de bedanktpagina. 

Ik heb de url www.jouwwebsite.nl/checkouts/thank_you geprobeerd maar dit werkt niet. (jouwwebsite = mijn eigen shop). Wie weet de oplossing hiervoor?Schermafbeelding 2020-11-26 om 13.57.13.png

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Artur20,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Klopt het dat je probeert de "Purchase" event in te stellen? Dit zou namelijk automatisch getrackt moeten worden door de Facebook Pixel als het op de juiste manier is ingesteld. Mag ik vragen of je Deze gids voor het instellen van de Pixel gevolgd hebt? Zo nee, zou ik aanraden om hier te beginnen. 

Als je de Pixel op de ondersteunde manier geïntegreerd hebt maar er een discrepantie is in het aantal 'Purchase events', zijn hier enkele mogelijke redenen voor. Bijvoorbeeld, als de klant heeft afgerekend met PayPal of een andere versnelde methode, komen ze niet terecht bij de bedankpagina. Als alles op de juiste manier is ingesteld en er nog steeds geen 'purchase events' geregistreerd worden zullen we de kwestie graag verder onderzoeken. 

Je kunt mij een privébericht sturen met  je myshopify.com-URL en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen, en dan zal ik je zo snel mogelijk een mail sturen. Omdat ik de komende dagen vrij ben, kun je anders ook direct contact opnemen met onze ondersteuning via Ons Hulpcentrum

Groeten,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog