Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
De inhoud van dit bericht is alleen van toepassing op merchants die een banner in hun winkelbeheercentrum hebben staan over de uitfasering van één of meer van hun betalingsproviders. Als u geen banner in uw admin ziet, dan is dit bericht niet op u van toepassing. settings.
Shopify is samen met externe betalingsproviders druk bezig geweest om ervoor te zorgen dat deze betaaldiensten worden bijgewerkt om te werken met de nieuwe Shopify checkout. Vanaf 31 juli zullen betalingsproviders die hun integratie niet hebben bijgewerkt niet langer beschikbaar zijn op uw online winkel.
Wat betekent deze update voor mij en mijn klanten?
De meeste externe betalingsproviders hebben hun integraties bijgewerkt om compatibel te zijn met de nieuwste checkout van Shopify. Als u voor 31 juli in uw betalingsinstellingen een update uitvoert naar de nieuwste integratie van uw alternatieve betalingsprovider, zal dit geen gevolgen hebben voor u en uw klanten.
Als u niet voor 31 juli een dergelijke update uitvoert naar de nieuwste integratie van uw alternatieve betalingsprovider, zullen uw klanten niet langer kunnen betalen met de betaalmethoden die door die betalingsprovider aangeboden worden.
Als uw betalingsprovider nog niet is bijgewerkt, is het belangrijk dat u een nieuwe provider zoekt. U kunt een volledige lijst van betalingsproviders bekijken door hier op uw land te klikken.
Wat kan ik doen?
Neem alstublieft contact op met uw betalingsprovider als u vragen hebt over hoe u de app van de betalingsprovider moet instellen.
Shopify Payments en Shop Pay zijn mogelijk ook beschikbaar in uw regio. Klik hier om uit te vinden hoe u dit kunt instellen.
- To learn more visit the Shopify Help Center or the Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024