Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Geachte lezer, Ik ben opzoek naar een voorraadbeheersysteem voor onze merchandise. We hebben zes evenementen in het jaar en willen graag tijdens de verkoop op de evenementen onze voorraad direct kunnen bijhouden. Ik ben erg benieuwd naar hoe jullie abonnementen precies is zijn werking gaan. Is het bijvoorbeeld mogelijk om zes keer een maand abonnement af te sluiten en telkens de data op te slaan of werken jullie direct met een jaarabonnement? Ik ben ook erg benieuwd naar de tarieven van uw abonnementen. Zou u mij wellicht kunnen bellen?
Ik hoor graag van u.
Met vriendelijke groet,
Lilian
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hallo @lilianjs,
Welkom bij de Shopify Community en hartelijk dank voor je interesse in het Shopify platform! Het is zeker mogelijk om een maandelijks abonnement bij ons af te sluiten en alleen gebruik te maken van het abonnement gedurende de zes keer in het jaar dat je deze nodig hebt.
Zodra je een account sluit blijft je data voor twee jaar bewaard in ons systeem. Dus stel dat je een maand gebruik maakt van het platform en deze dan sluit, om de account vervolgens een maand later weer te openen dan zal je data bewaard blijven. Ik wil je aanraden om onderstaande links te bekijken om de prijzen van onze abonnementen in te zien.
Hieronder is ook een overzicht van de huidige prijzen te zien:
Nederlandse gebruikers:
Belgische gebruikers:
Bekijk ook dit helpdocument om de kenmerken van de abonnementen in te zien.
Heel veel succes met het opzetten van je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hallo @lilianjs,
Welkom bij de Shopify Community en hartelijk dank voor je interesse in het Shopify platform! Het is zeker mogelijk om een maandelijks abonnement bij ons af te sluiten en alleen gebruik te maken van het abonnement gedurende de zes keer in het jaar dat je deze nodig hebt.
Zodra je een account sluit blijft je data voor twee jaar bewaard in ons systeem. Dus stel dat je een maand gebruik maakt van het platform en deze dan sluit, om de account vervolgens een maand later weer te openen dan zal je data bewaard blijven. Ik wil je aanraden om onderstaande links te bekijken om de prijzen van onze abonnementen in te zien.
Hieronder is ook een overzicht van de huidige prijzen te zien:
Nederlandse gebruikers:
Belgische gebruikers:
Bekijk ook dit helpdocument om de kenmerken van de abonnementen in te zien.
Heel veel succes met het opzetten van je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024