FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

account beëindigd DRINGEND HULP NODIG

account beëindigd DRINGEND HULP NODIG

Dn6
Bezoeker
1 0 0

Mijn account is een paar dagen geleden beëindigd. Het geld wat hier op staat word vast gehouden en ik heb geen inzicht meer in mijn klant gegevens terwijl ik nog retouren en bestellingen moet afhandelen. Shopify heeft mij compleet buiten spel gezet op mijn eigen bedrijf. Ik huur een opslagruimte heb voorraad ingekocht en ik lease een bestelbus. Ik ben volledig op dit bedrijf gesprongen en shopify laat mij volledig in de steek er word niet op mijn mails gereageerd. Ik heb geen reden ontvangen wat ik niet volgens het beleid zou hebben gedaan. Ik heb hier werkelijk slapeloze nachten van en dit houd ik zo niet lang vol mijn domeinnaam overzetten is ook niet mogelijk want ik kan hier niet bij. www.dnmeubelen.nl staat overal op. op mijn werkkleding folders bestelbus en zelfs op mijn opslagruimte. Ik zit compleet vast en niemand die me helpt. Mocht er iemand zijn die me wel op weg kan helpen en niet van de chatsupport die elke keer maar zeggen dat ik op reactie moet wachten. Hoor ik dit graag.

0 ANTWOORDEN 0