Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Geachte Heer mevrouw,
ik heb een shopify account aangemaakt , alleen ik krijg nu te zien dat alles op wacht is gezet.
ze vragen of ik een foto kan sturen van me rijbewijs of paspoort of een documentatie waar me adresgegevens op staan. ik heb dat al meerdere malen gestuurd , maar kort nadat ik het heb gestuurd ben ik weer bij terug af. ik weet niet meer wat ik moet doen
Hoi @arra1992 welkom op de Nederlandse Shopify Community. Ik begrijp dat je aangeeft dat je meerdere keren de gevraagde documenten voor je Shopify Payments hebt geüpload, maar dat je niet door de controle heen komt, klopt dat?
Soms kan het zijn dat gegevens handmatig geverifieerd moeten worden, in dit geval zou ik je willen verzoeken om via ons Shopify Helpcentrum in te loggen en ons vervolgens een berichtje te sturen. We zullen je dan verder kunnen assisteren. Hou er rekening mee om nooit persoonlijke informatie per e-mail te sturen.
Bedankt voor het stellen van je vraag!
Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024