FROM CACHE - nl_header
Opgelost

account verificatie

Swire
Bezoeker
1 0 0

Beste, ik moet mijn account verifiëren maar ze vragen een gas of elektriciteitsfactuur waar naam en adres staat. Ikzelf ben nog student en woon bij mijn ouders, dus staat dit adres niet op mijn naam. Ik heb al geprobeerd om andere officiële documenten te sturen maar krijg nog steeds een foutmelding.. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @Swire!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van dit onderwerp. 

Zou je zo vriendelijk willen zijn om één van de volgende documenten binnen de melding in je Shopify-beheercentrum (klik op Document indienen binnen de melding op de Startpagina van je Shopify-beheercentrum) te uploaden:

  • Een bankafschrift - Zorg ervoor dat deze recent is (minder dan 3 maanden oud).
  • Een brief van de overheid - Zorg ervoor dat deze recent is (minder dan 3 maanden oud).
  • Bevestiging van opstalverzekering - (als deze document in jouw naam is).

Let op! De naam en adres op deze document zal overeen moeten komen met de naam en adres in je Shopify Payments account. Lees verder meer over dit onderzoek in onze 'Shopify Payments configureren' hulpartikel. 

Mocht je eventueel de informatie binnen je Shopify Payments account moeten aanpassen zodat de informatie binnen je Shopify Payments account overeenkomt met de informatie op je documentatie, neem dan graag contact op met onze ondersteuningsteam zodat zij je hier even verder mee kunnen helpen. 

Alvast bedankt voor de moeite!

Groeten, Jay

 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @Swire!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van dit onderwerp. 

Zou je zo vriendelijk willen zijn om één van de volgende documenten binnen de melding in je Shopify-beheercentrum (klik op Document indienen binnen de melding op de Startpagina van je Shopify-beheercentrum) te uploaden:

  • Een bankafschrift - Zorg ervoor dat deze recent is (minder dan 3 maanden oud).
  • Een brief van de overheid - Zorg ervoor dat deze recent is (minder dan 3 maanden oud).
  • Bevestiging van opstalverzekering - (als deze document in jouw naam is).

Let op! De naam en adres op deze document zal overeen moeten komen met de naam en adres in je Shopify Payments account. Lees verder meer over dit onderzoek in onze 'Shopify Payments configureren' hulpartikel. 

Mocht je eventueel de informatie binnen je Shopify Payments account moeten aanpassen zodat de informatie binnen je Shopify Payments account overeenkomt met de informatie op je documentatie, neem dan graag contact op met onze ondersteuningsteam zodat zij je hier even verder mee kunnen helpen. 

Alvast bedankt voor de moeite!

Groeten, Jay

 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog