Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hallo!!
ik gebruik Translate your shop over mijn webshop, past die prima de talen aan die je wilt van je webshop.
alleen in het afrekenscherm past die niet de talen aan.
Weet iemand waar ik dit kan aanpassen?
Mvg
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hallo @apprick
Vincent hier van Shopify!
Bij de app van "GTranslate" hebben de ontwikkelaars de basisfunctionaliteit gratis gemaakt, maar voor bepaalde functies (waaronder het vertalen van de checkout) is een betaald abonnement nodig:
Er zijn verschillende andere vertaal-apps beschikbaar in de app-store, dus als je niet wilt betalen voor GTranslate, dan kun je kijken of één van de andere apps een geschikte oplossing biedt. Voor een overzicht van de verschillende vertaal-apps kun je hier klikken.
Afhankelijk van hoe uitgebreid je website is, kan de app van "Weglot" misschien een oplossing zijn: deze app is gratis tot 2000 woorden, en volgens de beschrijving van de app wordt ook de checkout standaard vertaald:
Ik hoop dat dit nuttige informatie voor je is! 🙂
Met vriendelijke groet, Vincent
Vincent | Community Guru @ Shopify
- Was my reply helpful? Click Like to let me know!
- Was your question answered? Click Accept as Solution
Geslaagd.
Hallo @apprick
Vincent hier van Shopify!
Bij de app van "GTranslate" hebben de ontwikkelaars de basisfunctionaliteit gratis gemaakt, maar voor bepaalde functies (waaronder het vertalen van de checkout) is een betaald abonnement nodig:
Er zijn verschillende andere vertaal-apps beschikbaar in de app-store, dus als je niet wilt betalen voor GTranslate, dan kun je kijken of één van de andere apps een geschikte oplossing biedt. Voor een overzicht van de verschillende vertaal-apps kun je hier klikken.
Afhankelijk van hoe uitgebreid je website is, kan de app van "Weglot" misschien een oplossing zijn: deze app is gratis tot 2000 woorden, en volgens de beschrijving van de app wordt ook de checkout standaard vertaald:
Ik hoop dat dit nuttige informatie voor je is! 🙂
Met vriendelijke groet, Vincent
Vincent | Community Guru @ Shopify
- Was my reply helpful? Click Like to let me know!
- Was your question answered? Click Accept as Solution
Thanks hier heb ik wat aan
Hoe je een eigen domein kunt toevoegen en gebruiken om het meeste uit je bedrijf te halen.
By Lee Sep 18, 2023Ontdek hoe je optimaal gebruik kunt maken van de Shopify-community door deze handige tips ...
By Jay Sep 4, 2023Sinds 2TToys halverwege 2021 overstapte op Shopify hebben ze een indrukwekkende groei door...
By Peter Aug 10, 2023