FROM CACHE - nl_header

API koppeling

amaraamore
Bezoeker
1 0 0

Via mijn leverancier heb ik een API-koppeling link gekregen maar ik kom er niet aan uit hoe ik deze koppel aan mijn shopify. D.m.v. de koppeling zouden de voorraden up to date moeten zijn.

Kan iemand mij helpen? 

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hi @amaraamore,

Maxime hier bij Shopify!

Afhankelijk van de leverancier zou je misschien een app kunnen vinden in de Shopify Appwinkel die een koppeling makkelijk zou maken. In het algemeen wordt API niet ondersteund door onze Shopify medewerkers, maar ik heb hier enkele handige hulpmiddelen om je te helpen met het vinden van een antwoord. 

API-handleidingen

We hebben een uitgebreide verzameling API-handleidingen voor ontwikkelaars op ons platform.

App & Partner Forum

Als de informatie die je zoekt niet in een van de handleidingen staat, of als je een specifiekere vraag of onderwerp hebt om te bespreken, kun je terecht bij het App & Partner platform in ons Communityforum. 

Shopify Experts

Tenslotte zou je kunnen overwegen om de koppeling tot stand te laten brengen door een Shopify Expert, die je kunt inhuren via het Experts Platform. Deze experts kennen het platform van binnenuit en kunnen worden ingehuurd voor allerlei taken, dus ik verwacht dat ze hierbij ook zouden kunnen helpen.

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog