FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Artikel nummer / SKU laten zien bij artikel

Opgelost

Artikel nummer / SKU laten zien bij artikel

AutovisionNL
Toerist
10 1 1

Goedendag ik wil graag Artikel nummer / SKU laten zien bij artikel in de shop.

Volgens mij heb ik dat wel eens gedaan in een andere shop, maar kan het niet meer vinden...

Enig idee waar ik dat kan instellen?

Alvast dank

mvg 

George

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @AutovisionNL,

Hartelijk dank voor je vraag! Met de meeste thema's is het mogelijk om in de thema-bewerker deze informatie toe te voegen. Zo kan je met alle gratis Shopify thema's de SKU toevoegen aan je productpagina. Zie onderstaande afbeelding vanuit mijn testwinkel om te zien waar je dit kan doen:

Hier kan je zien hoe je een SKU kan toevoegen aan je productpagina via de thema-bewerker.

Check ook ons helpdocument over Secties en blokken voor nog meer informatie hierover. Mocht je gebruik maken van een ander thema waar deze functie niet tussen lijkt te staan kan je dan laten weten wat voor thema je gebruikt?

Ik wil je heel veel succes wensen met het opzetten van je webshop!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @AutovisionNL,

Hartelijk dank voor je vraag! Met de meeste thema's is het mogelijk om in de thema-bewerker deze informatie toe te voegen. Zo kan je met alle gratis Shopify thema's de SKU toevoegen aan je productpagina. Zie onderstaande afbeelding vanuit mijn testwinkel om te zien waar je dit kan doen:

Hier kan je zien hoe je een SKU kan toevoegen aan je productpagina via de thema-bewerker.

Check ook ons helpdocument over Secties en blokken voor nog meer informatie hierover. Mocht je gebruik maken van een ander thema waar deze functie niet tussen lijkt te staan kan je dan laten weten wat voor thema je gebruikt?

Ik wil je heel veel succes wensen met het opzetten van je webshop!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

AutovisionNL
Toerist
10 1 1

Top Arno, bedankt!

MVG

George

webshop4tuinen
Toerist
6 1 1
Beste,

Je kunt het instellen onder producten. Bij Bulkbewerking vervolgens
Kolommen kiezen om artikelcode bij SKU in te stellen.

[image: SKU.png]