Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hallo,
Voor een product uit mijn webshop heb ik een tweede halve prijs korting (koop X krijg Y voor 50%). Nu zie je dit dus alleen als je het product twee keer in je winkelmandje hebt gedaan, maar niet aan het product zelf, zoals je dat wel ziet bij een vergelijkingsprijs (er staat dan zelfs 'sale' bij). Weet iemand of en hoe je dit zichtbaar kunt maken?
Dankjewel!
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hey @Danielle20 & @nowvitamins!
Hartelijk dank voor jullie bijdrage aan dit onderwerp. 🙂
Het klopt inderdaad dat pas wanneer de betrokken producten samen in de winkelwagen staan pas dan de korting wordt weergegeven. Ik kan me goed voorstellen dat dit niet voor iedereen ideaal is en we willen dit ook zeker als feedback doorgeven aan onze ontwikkelaars voor jullie. Als jullie via de chat of via de mail contact met ons ondersteuningsteam opnemen dan zullen we dit zeker voor u aankaarten. We stellen de feedback van onze gebruikers zeer op prijs en we werken er hard aan om onze platform gebruikersvriendelijk te maken.
Wat @nowvitamins zegt, klopt gedeeltelijk. Het is zeker mogelijk om dit via een app in te stellen, dus dit zou inderdaad een alternatieve solutie kunnen zijn. Met dat gezegd hebbende zijn er ook wat ingebouwde opties waarmee je duidelijk kunt aangeven dat een product deel uitmaakt van een actieve korting. Wat je in dit geval zou kunnen doen is om een collectie aan te maken waarin je aangeeft dat de producten binnen de collectie deel uit maken van (bijvoorbeeld) een 'koop X krijg Y' korting.
Nog een alternatieve optie is om de korting weer te geven in een Aankondigingsbalk boven aan je thema. Op deze manier zien je klanten dat sommige producten of collecties deel uitmaken van een actieve korting. Als laatste kun je ook verschillende templates aanmaken voor producten met kortingen. Vervolgens kun je een sectie of blok aan de template voor de producten met een korting toevoegen waarin je kunt aangeven dat ze deel uit maken van een actieve korting.
Mochten jullie hier verdere vragen over hebben dan kunnen jullie deze zeker opnemen in een antwoord binnen dit onderwerp. Ook zijn jullie van harte welkom om contact met ons ondersteuningsteam op te nemen en dan helpen we jullie graag via de chat of de mail verder!
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Hoi @Danielle20,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Ik zou aanraden om dit in de productomschrijving te plaatsen, maar anders zijn er ook apps beschikbaar waarmee je een banner kunt toevoegen aan de productpagina. Bij het zoeken op onze appwinkel heb ik deze app gevonden: Product & Collection Banner.
Dit is een hoog beoordeelde app waarmee je banners kunt toevoegen op individuele producten. Er zijn ook andere apps beschikbaar in de appwinkel, dus je zou meerdere apps kunnen proberen om te zien welke het beste past bij je doelen. Als je vragen hebt over de functies van een specifieke app, kun je het beste contact opnemen met de app ontwikkelaars, omdat zij hun eigen apps het beste kennen.
Ik hoop dat dit helpt!
Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
Wéér een aparte app nodig voor wéér een STANDAARD functie die ELKE webshop STANDAARD aan moet hebben staan. Net als bij facturen naar klanten toe. Net als bij een ACTIE PAGINA (automatisch, dus NIET handmatig, alle aanbiedingen in 1 "collectie") En zelfde verhaal voor pagina met nieuwe producten. Nu ben ik overgestapt van Lightspeed naar Shopify maar eigenlijk vind ik het bijna net zo vreselijk. Door all die apps wordt de site traag en duur en buggy.
Shopify nummer 1 ecommerce platform? Zorg dan eerst dat de STANDAARD webshop functies gewoon out-of-the-box direct werken.
Geslaagd.
Hey @Danielle20 & @nowvitamins!
Hartelijk dank voor jullie bijdrage aan dit onderwerp. 🙂
Het klopt inderdaad dat pas wanneer de betrokken producten samen in de winkelwagen staan pas dan de korting wordt weergegeven. Ik kan me goed voorstellen dat dit niet voor iedereen ideaal is en we willen dit ook zeker als feedback doorgeven aan onze ontwikkelaars voor jullie. Als jullie via de chat of via de mail contact met ons ondersteuningsteam opnemen dan zullen we dit zeker voor u aankaarten. We stellen de feedback van onze gebruikers zeer op prijs en we werken er hard aan om onze platform gebruikersvriendelijk te maken.
Wat @nowvitamins zegt, klopt gedeeltelijk. Het is zeker mogelijk om dit via een app in te stellen, dus dit zou inderdaad een alternatieve solutie kunnen zijn. Met dat gezegd hebbende zijn er ook wat ingebouwde opties waarmee je duidelijk kunt aangeven dat een product deel uitmaakt van een actieve korting. Wat je in dit geval zou kunnen doen is om een collectie aan te maken waarin je aangeeft dat de producten binnen de collectie deel uit maken van (bijvoorbeeld) een 'koop X krijg Y' korting.
Nog een alternatieve optie is om de korting weer te geven in een Aankondigingsbalk boven aan je thema. Op deze manier zien je klanten dat sommige producten of collecties deel uitmaken van een actieve korting. Als laatste kun je ook verschillende templates aanmaken voor producten met kortingen. Vervolgens kun je een sectie of blok aan de template voor de producten met een korting toevoegen waarin je kunt aangeven dat ze deel uit maken van een actieve korting.
Mochten jullie hier verdere vragen over hebben dan kunnen jullie deze zeker opnemen in een antwoord binnen dit onderwerp. Ook zijn jullie van harte welkom om contact met ons ondersteuningsteam op te nemen en dan helpen we jullie graag via de chat of de mail verder!
Jay | Social Care @ Shopify
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024