Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Beste @EC58
Iris hier van Shopify support.
Ik denk dat het klopt wat je zegt, het lijkt er inderdaad op dat dit verkeerd wordt berekend. Kan je aub de bestelling waarin dit verkeerd is gegaan met ons delen? Dan kijken we dit even na.
Met vriendelijke groet, Iris E.
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Beste @EC58
Iris hier van het Shopify Guru team.
Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, en dan kan ik een kijkje nemen. Kunt u voor de zekerheid ook even uw winkel domein geven?
Met vriendelijke groet, Iris
Beste @EC58,
De financiële afdeling van Shopify heeft contact opgenomen met onze bankpartners en kan bevestigen dat u door een storing te veel kosten in rekening was gebracht.
Aangezien onze ontwikkelaars op de hoogte zijn gebracht van deze fout, hebben we het probleem sindsdien verholpen (op alle bestellingen) en zal het in de toekomst niet meer gebeuren.
We experimenteren trouwens momenteel met een aantal nieuwe opties voor betalingsmethoden via Shopify Payments, met Klarna Pay Now, Klarna Pay Later en Bancontact:
Deze opties verschijnen slechts voor 50% van de kopers en ze moeten aan bepaalde criteria voldoen. Als je het niet ziet bij het afrekenen, raad ik je aan meerdere afrekenprocedures te testen met incognito.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u in de tussentijd nog vragen heeft.
Met vriendelijke groet, Iris E.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024