FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.
We verhuizen de community! Vanaf 7 juli is de huidige community gedurende ongeveer twee weken alleen-lezen. Je kunt content bekijken, maar berichten plaatsen is tijdelijk niet mogelijk. Meer informatie

Beginnen met dropshippen

Beginnen met dropshippen

Riverjo
Bezoeker
1 0 0

Hii, 

Ik wil beginnen met dropshippen en heb hulp nodig want ik kom er niet helemaal uit. 

Ik heb verschillende youtube videos bekeken en heb daar veel van opgestoken.

Nu is mijn vraag heb je voor dropshippen persé een KVK nummer nodig?

En hoe kan je het beste een item toevoegen aan je winkel, de een haalt hem rechtstreeks van ali express incl. prijs en de ander voegt hem zelf toe in product met een eigen prijs maar hoe wordt deze dan verzonden naar de klant etc?

Ik zou graag in contact komen met iemand die mij kan helpen een start te maken. 

Av. bedankt en hopelijk kan iemand mij helpen :))

1 ANTWOORD 1

RutgerKeijzer
Plezierreiziger
10 1 1

Hi,

Dropshippen zou ik niet aan beginnen. Maar om op je vraag terug te komen ja je dient je te laten inschrijven bij de KVK.