FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Bepaalde sale varianten toevoegen aan collecties

Bepaalde sale varianten toevoegen aan collecties

Maium
Bezoeker
1 0 0

Beste, 

Wij hebben van een product 15 verschillende kleuren. 10 van die kleuren/varianten willen we in de sale doen. Alleen deze producten willen we dan koppelen aan een collectie zodat die alleen daar te zien zijn. Dan krijg je op de Archive sale pagina die we linken aan de collectie archive sale alleen die producten te zien die in de sale zijn. 

Op de pagina heren of bekijk alle items pagina wil ik dan alleen de 5 items zichtbaar laten zien, zonder dat de prijs doorgestreept staat alsof het een sale item is. 

Nu maken we twee verschillende producten en zorgen we dat er via een app dubbele sku's weggehaald worden en de voorraad goed gaat, maar dit is een omslachtige manier. Ik hoop dat dit eenvoudiger te doen is. 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. 

Groet, Stephan 

0 ANTWOORDEN 0