Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Goedemiddag allemaal,
Ik wil graag bij het afrekenen een melding toevoegen dat klanten bij een hogere besteding van een bepaald bedrag geen verzendkosten hoeven te betalen.
Kan dit alleen via lastige html codes of zie ik iets over het hoofd? Zou geweldig zijn. Mijn thema is Debut.
Hoor graag!
Lennard
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hey @Lennard97!
Jay hier van Shopify.
Ik zie dat je graag bij het afrekenen een melding wilt weergeven dat bij een specifiek bedrag er geen verzendkosten hoeven betaald te worden. Ik lees dat je dit graag liever niet via HTML-codering wilt doen. Een andere oplossing is om dit via een app in te stellen. Ik heb even een kijkje genomen op de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hey @Lennard97!
Jay hier van Shopify.
Ik zie dat je graag bij het afrekenen een melding wilt weergeven dat bij een specifiek bedrag er geen verzendkosten hoeven betaald te worden. Ik lees dat je dit graag liever niet via HTML-codering wilt doen. Een andere oplossing is om dit via een app in te stellen. Ik heb even een kijkje genomen op de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Ga naar de taalverwerker, zoek naar afrekenen en pas de tekst aan die bij het afrekenen wordt getoond.
Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024Standaard is elk Shopify-account gekoppeld aan een myshopify.com-URL, die wordt aangema...
By Lee Jul 25, 2024