FROM CACHE - nl_header

Re: Bestelling aanpassen

Opgelost

Bestelling aanpassen

Roell
Toerist
9 0 0

Hallo, is het mogelijk een of meerdere artikelen die een klant in een geplaatste bestelling heeft geplaatst te vervangen voor andere artikelen en dan de aangepast bestelling als bevestiging naar de klant sturen?

Dank

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

IrisE
Shopify Staff (Retired)
196 12 24

Geslaagd.

Beste Roell,

Iris hier van het Nederlandstalige support team van Shopify.

Ik begrijp dat je wilt weten of je een bestelling kan aanpassen nadat deze geplaatst is door de klant, en dat je dan een bevestigingsmail wil sturen naar de klant.

Bestelling aanpassen

Goed nieuws dit kan inderdaad, als je artikelen wilt omwisselen, moet je het ongewenste artikel verwijderen en een nieuw artikel toevoegen. Ik heb even een filmpje gemaakt in mijn eigen test winkel, om dit te laten zien.

Je kunt de volgende acties allemaal uitvoeren als de bestelling nog niet verstuurd is, je kunt een bestelling bewerken om:

Voer één van de volgende handelingen uit nadat je een bestelling hebt bewerkt:

Nadat je een bestelling hebt bewerkt, kun je de factuur voor het bewerken van de bestelling of de melding die naar je klant wordt verzonden, aanpassen door de template te bewerken.

Ik hou deze post even in de gaten voor een eventuele antwoord, als iets nog onduidelijk is. Weet alsjeblieft dat mijn steun hier niet eindigt. Klik gerust op de antwoordknop als je meer hulp nodig hebt en wij helpen je graag verder.

Met vriendelijke groeten,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff (Retired)
196 12 24

Geslaagd.

Beste Roell,

Iris hier van het Nederlandstalige support team van Shopify.

Ik begrijp dat je wilt weten of je een bestelling kan aanpassen nadat deze geplaatst is door de klant, en dat je dan een bevestigingsmail wil sturen naar de klant.

Bestelling aanpassen

Goed nieuws dit kan inderdaad, als je artikelen wilt omwisselen, moet je het ongewenste artikel verwijderen en een nieuw artikel toevoegen. Ik heb even een filmpje gemaakt in mijn eigen test winkel, om dit te laten zien.

Je kunt de volgende acties allemaal uitvoeren als de bestelling nog niet verstuurd is, je kunt een bestelling bewerken om:

Voer één van de volgende handelingen uit nadat je een bestelling hebt bewerkt:

Nadat je een bestelling hebt bewerkt, kun je de factuur voor het bewerken van de bestelling of de melding die naar je klant wordt verzonden, aanpassen door de template te bewerken.

Ik hou deze post even in de gaten voor een eventuele antwoord, als iets nog onduidelijk is. Weet alsjeblieft dat mijn steun hier niet eindigt. Klik gerust op de antwoordknop als je meer hulp nodig hebt en wij helpen je graag verder.

Met vriendelijke groeten,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.