Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hallo, is het mogelijk een of meerdere artikelen die een klant in een geplaatste bestelling heeft geplaatst te vervangen voor andere artikelen en dan de aangepast bestelling als bevestiging naar de klant sturen?
Dank
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Beste Roell,
Iris hier van het Nederlandstalige support team van Shopify.
Ik begrijp dat je wilt weten of je een bestelling kan aanpassen nadat deze geplaatst is door de klant, en dat je dan een bevestigingsmail wil sturen naar de klant.
Goed nieuws dit kan inderdaad, als je artikelen wilt omwisselen, moet je het ongewenste artikel verwijderen en een nieuw artikel toevoegen. Ik heb even een filmpje gemaakt in mijn eigen test winkel, om dit te laten zien.
Je kunt de volgende acties allemaal uitvoeren als de bestelling nog niet verstuurd is, je kunt een bestelling bewerken om:
Voer één van de volgende handelingen uit nadat je een bestelling hebt bewerkt:
In de betaling van je klant als het besteltotaal is toegenomen.
Als het bestelbedrag afneemt, moet je de betaling terugbetalen aan de klant.
Als het besteltotaal niet verandert, kun je je klant op de hoogte stellen van de bewerking.
Nadat je een bestelling hebt bewerkt, kun je de factuur voor het bewerken van de bestelling of de melding die naar je klant wordt verzonden, aanpassen door de template te bewerken.
Ik hou deze post even in de gaten voor een eventuele antwoord, als iets nog onduidelijk is. Weet alsjeblieft dat mijn steun hier niet eindigt. Klik gerust op de antwoordknop als je meer hulp nodig hebt en wij helpen je graag verder.
Met vriendelijke groeten,
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Geslaagd.
Beste Roell,
Iris hier van het Nederlandstalige support team van Shopify.
Ik begrijp dat je wilt weten of je een bestelling kan aanpassen nadat deze geplaatst is door de klant, en dat je dan een bevestigingsmail wil sturen naar de klant.
Goed nieuws dit kan inderdaad, als je artikelen wilt omwisselen, moet je het ongewenste artikel verwijderen en een nieuw artikel toevoegen. Ik heb even een filmpje gemaakt in mijn eigen test winkel, om dit te laten zien.
Je kunt de volgende acties allemaal uitvoeren als de bestelling nog niet verstuurd is, je kunt een bestelling bewerken om:
Voer één van de volgende handelingen uit nadat je een bestelling hebt bewerkt:
In de betaling van je klant als het besteltotaal is toegenomen.
Als het bestelbedrag afneemt, moet je de betaling terugbetalen aan de klant.
Als het besteltotaal niet verandert, kun je je klant op de hoogte stellen van de bewerking.
Nadat je een bestelling hebt bewerkt, kun je de factuur voor het bewerken van de bestelling of de melding die naar je klant wordt verzonden, aanpassen door de template te bewerken.
Ik hou deze post even in de gaten voor een eventuele antwoord, als iets nog onduidelijk is. Weet alsjeblieft dat mijn steun hier niet eindigt. Klik gerust op de antwoordknop als je meer hulp nodig hebt en wij helpen je graag verder.
Met vriendelijke groeten,
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024