Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Ik heb een vraag met betrekking tot het afhandelen van bestellingen. Voor orders in mijn omgeving wil ik graag de pakketten zelf langsbrengen om kosten te besparen. Hoe kan ik de openstaande order dan het best verwerken zodat deze op gesloten komt te staan. Moet ik de bestelling als afgehandeld markeren of als ik er op klik artikelen apart afhandelen? En moet dit voor of nadat ik het pakket heb geleverd. Ik wil er namelijk voor zorgen dat de klant wel een mail ontvangt dat de bestelling onderweg is.
Ook heb ik nog een test order in mijn bestellingen als openstaand erin staan. Ik heb hier de terugbetaling voor getest of alles goed werkte. Er staat wel dat de bestelling is gerestitueerd, maar is er ook nog een mogelijkheid om deze op gesloten te zetten of gebeurd dit automatisch na een tijdje?
Ik hoop dat iemand hiermee kan helpen!
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hi larsesjan,
als je voordat je vertrekt op ''als afgehandeld markeren'' drukt, kan je aanklikken om de klant te informeren. Dan ontvangen de klanten een mail waarin staat dat de bestelling onderweg is en eventueel een volgnummer.
De bestelling krijgt dan automatisch de status ''afgehandeld''.
Geslaagd.
Hi larsesjan,
als je voordat je vertrekt op ''als afgehandeld markeren'' drukt, kan je aanklikken om de klant te informeren. Dan ontvangen de klanten een mail waarin staat dat de bestelling onderweg is en eventueel een volgnummer.
De bestelling krijgt dan automatisch de status ''afgehandeld''.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024