FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Bestelling zelf afleveren

Opgelost

Bestelling zelf afleveren

larselsjan
Bezoeker
1 0 1

Ik heb een vraag met betrekking tot het afhandelen van bestellingen. Voor orders in mijn omgeving wil ik graag de pakketten zelf langsbrengen om kosten te besparen. Hoe kan ik de openstaande order dan het best verwerken zodat deze op gesloten komt te staan. Moet ik de bestelling als afgehandeld markeren of als ik er op klik artikelen apart afhandelen? En moet dit voor of nadat ik het pakket heb geleverd. Ik wil er namelijk voor zorgen dat de klant wel een mail ontvangt dat de bestelling onderweg is. 

Ook heb ik nog een test order in mijn bestellingen als openstaand erin staan. Ik heb hier de terugbetaling voor getest of alles goed werkte. Er staat wel dat de bestelling is gerestitueerd, maar is er ook nog een mogelijkheid om deze op gesloten te zetten of gebeurd dit automatisch na een tijdje?

Ik hoop dat iemand hiermee kan helpen!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

BH2021
Bezoeker
2 1 1

Geslaagd.

Hi larsesjan,

als je voordat je vertrekt op ''als afgehandeld markeren'' drukt, kan je aanklikken om de klant te informeren. Dan ontvangen de klanten een mail waarin staat dat de bestelling onderweg is en eventueel een volgnummer.

De bestelling krijgt dan automatisch de status ''afgehandeld''.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

BH2021
Bezoeker
2 1 1

Geslaagd.

Hi larsesjan,

als je voordat je vertrekt op ''als afgehandeld markeren'' drukt, kan je aanklikken om de klant te informeren. Dan ontvangen de klanten een mail waarin staat dat de bestelling onderweg is en eventueel een volgnummer.

De bestelling krijgt dan automatisch de status ''afgehandeld''.