FROM CACHE - nl_header
Opgelost

bestellingen afhandelen

michiel1
Nieuw lid
4 0 0

Sinds 15 januari worden mijn bestellingen niet meer correct afgehandeld, het ordernummer blijft blauw gekleurd ipv naa grijs te veranderen, Bestelnummer blijft ook staan alsof het niet afgehandeld is. Wie kan mij daar mee helpen?

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @michiel1 ,

 

Maxime hier bij Shopify!

 

Dat klinkt best vreemd. Het kan een goed idee zijn om de cookies & cache van je browser op te schonen om ervoor te zorgen dat er geen conflicten optreden. Als het hierna niet is opgelost, denk ik dat we dit nader moeten onderzoeken om een oplossing te vinden. Zou ik je in dat geval kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even nader kan onderzoeken?

 

Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt anders hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen en hebben we dit hopelijk binnen een mum van tijd opgelost. 🙂

 

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi Michiel, 

 

Natuurlijk, ik stuur je straks gelijk een mail. 

 

Bedankt voor je geduld!

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @michiel1 ,

 

Maxime hier bij Shopify!

 

Dat klinkt best vreemd. Het kan een goed idee zijn om de cookies & cache van je browser op te schonen om ervoor te zorgen dat er geen conflicten optreden. Als het hierna niet is opgelost, denk ik dat we dit nader moeten onderzoeken om een oplossing te vinden. Zou ik je in dat geval kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even nader kan onderzoeken?

 

Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt anders hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen en hebben we dit hopelijk binnen een mum van tijd opgelost. 🙂

 

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

michiel1
Nieuw lid
4 0 0

Dank voor je reactie Maxime, hoop dat je het een vervolg kan geven.

Ja graag rechtstreeks een mail sturen via het mail adres waarmee ik zojuist gemailt heb.

Ja heb cookies en caches opgeschoond.

Na afhandelen van bestelling klik ik via meer acties op print label vervolgens komt er een tekst "als vervuld markeren" en daaronder als afgehandelt markeren..

Dat is de enige button waar ik op kan klikken en  vervolgens wordt de bestelling geannuleerd en wordt ook niet geachiveerd.

 

michiel1
Nieuw lid
4 0 0
Beste Maxime,

Link naar shop is https://wonderjeans-netherlands.myshopify.com/admin

Dank voor je reactie Maxime, hoop dat je het een vervolg kan geven.
Ja graag rechtstreeks een mail sturen via het mail adres waarmee ik zojuist gemailt heb.
Ja heb cookies en caches opgeschoond.
Na afhandelen van bestelling klik ik via meer acties op print label vervolgens komt er een tekst "als vervuld markeren" en daaronder als afgehandelt markeren..
Dat is de enige button waar ik op kan klikken en vervolgens wordt de bestelling geannuleerd en wordt ook niet geachiveerd.
Dit is tweede keer dat ik contact met jullie heb, vorige keer heb ik niks meer gehoord,
Is alles duidelijk??

michiel1
Nieuw lid
4 0 0

Per abuis goed gekeurd geklikt.

Wacht nog op antwoord..

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi Michiel, 

 

Natuurlijk, ik stuur je straks gelijk een mail. 

 

Bedankt voor je geduld!

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog