FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

bestelzuil betalingen

bestelzuil betalingen

Floratuin
Nieuw lid
4 0 0

Goeiedag,

Wij willen een bestelzuil in onze fysieke winkel plaatsen, deze zal onze webshop tonen met al onze producten waarbij de klanten via dit bestelzuil producten kunnen bestellen en laten versturen.

Nu loop ik alleen tegen het probleem aan met betalen, ik heb 2 verschillende opties gehoord maar ik kom er tot nu toe nog niet uit.

Optie 1: Bij het afrekenen een betaalmethode in "In winkel betalen" zodat we daarna met onze eigen pin kunnen betalen. nu moet de betaalmethode alleen zichtbaar zijn op het bestelzuil en niet voor online gebruikers. dit kan volgens mij middels apps of regels om per ip adres/gateway dit te tonen maar ik weet niet hoe?

Optie 2: een extra pin apparaat gebruiken zodat er bij het afrekenen een optie is "pin betaling" en het bedrag wordt doorgezet naar het pin apparaat. nu moet daar een koppeling voor komen en weer alleen zichtbaar zijn voor het bestelzuil.

Als iemand hier verstand van heeft en/of een oplossing weet hoor ik dit graag.

Met Vriendelijke Groet,

Jurre

0 ANTWOORDEN 0