FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Betaling aan shopify

Opgelost

Betaling aan shopify

Chogan
Bezoeker
1 0 0

Hey mensen,

Ik wil graag starten met dropshipping maar ben op een probleem gekomen met het opstarten met mijn shop. Ik moet een abonnement kiezen en heb geen creditcard waar ze naar vragen. Heb alleen een Bancontact card iemand die me hiermee kan helpen aub? 

MvG

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @Chogan ,

Welkom bij de Community en hartelijk dank voor je vraag! Bij Shopify kan je naast een creditcard ook betalen via PayPal. Ik zal hieronder de vereisten delen voor PayPal als betaalmethode:

- De PayPal-account moet volledig zijn geverifieerd met je bankrekening om facturering mogelijk te maken. Voordat het account is geverifieerd, dien je een bijbehorende bankrekening te selecteren om mee te betalen.

- Betaalmethodes die aan het PayPal-account zijn gekoppeld, moeten internationale (USD) terugkerende factureringsmogelijkheden hebben om de afschrijving te kunnen verwerken. Lokale creditcards die transacties in lokale valuta vereisen, worden bijvoorbeeld geweigerd. De meeste banken accepteren internationale transacties maar het is altijd goed om dit even na te vragen bij je bank.

- Je kunt ook geld via je bankrekening storten op je PayPal account en zo je PayPal saldo aanvullen als een alternatieve PayPal-betaalmethode.

Bekijk ook dit hulpdocument over 'PayPal instellen op je Shopify account' voor nog meer informatie. Om te zien welke betaalmethoden geaccepteerd worden voor je Shopify factuur, kan je ook terecht bij onze Veelgestelde Vragen over facturering.

Laat het ons gerust weten als je nog andere vragen hebt! Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @Chogan ,

Welkom bij de Community en hartelijk dank voor je vraag! Bij Shopify kan je naast een creditcard ook betalen via PayPal. Ik zal hieronder de vereisten delen voor PayPal als betaalmethode:

- De PayPal-account moet volledig zijn geverifieerd met je bankrekening om facturering mogelijk te maken. Voordat het account is geverifieerd, dien je een bijbehorende bankrekening te selecteren om mee te betalen.

- Betaalmethodes die aan het PayPal-account zijn gekoppeld, moeten internationale (USD) terugkerende factureringsmogelijkheden hebben om de afschrijving te kunnen verwerken. Lokale creditcards die transacties in lokale valuta vereisen, worden bijvoorbeeld geweigerd. De meeste banken accepteren internationale transacties maar het is altijd goed om dit even na te vragen bij je bank.

- Je kunt ook geld via je bankrekening storten op je PayPal account en zo je PayPal saldo aanvullen als een alternatieve PayPal-betaalmethode.

Bekijk ook dit hulpdocument over 'PayPal instellen op je Shopify account' voor nog meer informatie. Om te zien welke betaalmethoden geaccepteerd worden voor je Shopify factuur, kan je ook terecht bij onze Veelgestelde Vragen over facturering.

Laat het ons gerust weten als je nog andere vragen hebt! Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog