FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Betaling afgewezen

Betaling afgewezen

Aslihan
Toerist
4 0 1

Beste Shopify,

Een paar jaar geleden had ik een Shopify winkel

gestart. Nu ik een nieuwe shopify winkel

heb gemaakt zie ik een paar vragen die tot op me in komen. 

Destijds hebben wij 2 a 3 duizend euro in ada gestopt maar hebben niet eens 1 verkoop kunnen maken. Een ding is zeker het ligt hem niet aan de ads. Mijn vraag is aan welke aectoren kan het liggen dat ons shopify winkel geen omzet heeft kunnen maken?

Mijn suggesties:

• De domein SSL was nog in behandeling.
  • Alle betaal methodes waren destijds geactiveerd. 

Ik wil niet weer de zelfde fout maken, hebben jullie suggesties waar ik op moet letten?

met vriendelijke groet,

Aslihan

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Hey @Aslihan!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van je onderwerp in onze Nederlandstalige Community! Ik lees dat je een flink bedrag hebt geïnvesteerd in ad-campagnes, maar dat deze campagnes niet tot verkopen hebben geleid. Ik begrijp dat de SSL van je domein gedurende deze tijd in behandeling heeft gestaan. Dit zou zeker een reden hebben kunnen zijn waarom deze campagnes niet tot verkopen zijn omgezet.   

Als de connectie tussen je domein en je Shopify winkel namelijk niet helemaal correct is, dan zou het kunnen zijn dat je klanten via deze domein niet op je webwinkel hebben kunnen belanden. Als ze wel op je webwinkel hebben kunnen belanden, dan hebben ze in de URL-balk van je website hoogstwaarschijnlijk een onveilige connectie symbool zien staan. Dit kan ervoor zorgen dat je klanten niet hebben willen afrekenen, omdat dit tot hoge risico zou kunnen leiden. Lees in de Een extern domein verbinden hulpartikel hoe je je DNS-instellingen juist kunt instellen bij je domein-provider, om er zo voor te zorgen dat je SSL wordt goedgekeurd. 

Momenteel kan ik niet achterhalen over welke webwinkel dit precies gaat, dus dit maakt het wat moeilijk om je te laten weten of er ook andere factoren zijn geweest die hebben kunnen leiden tot het gebrek aan omzet. Met dat gezegd hebbende stel ik voor dat je even contact opneemt met onze ondersteuningsteam zodat mijn collega's je winkel grondig kunnen onderzoeken, en je wat tips kunnen geven over het verhogen van je conversie. 

Ten slotte heb je ook misschien interesse in de volgende blogs die een dieper duik nemen in dit onderwerp:

Nogmaals bedankt voor je post, Aslihan! Als je verder nog aanvullende vragen hebt, aarzel dan niet om deze te plaatsen binnen dit onderwerp. 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog