Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Beste,
Ik zou graag een abbonoment willen afsluiten bij Shopify maar ik zie dat je alleen via Credicard/ Paypal kan betalen? Zijn er ook andere mogelijkheden om zsm een abonnement te nemen?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hey @Karmicchange!
Je stelt een goeie vraag! Op dit moment is het alleen mogelijk om via PayPal of een creditcard je Shopify facturen te betalen. Mocht je dus via een bankpas je facturen willen betalen, dan is je beste optie om een PayPal-account aan te maken en je bankpas hier aan te koppelen.
Het is belangrijk om te melden dat PayPal soms standaard om een creditcard wanneer je PayPal instelt als betaalmethode voor je facturen. Dit wordt gedaan wegens veiligheidsredenen. Er kunnen een aantal redenen zijn waarom PayPal dit doet, maar gelukkig is dit in de meeste gevallen te vermijden. Ik heb hier pas geleden een antwoord op gegeven in een andere Community onderwerp. Je kunt hier klikken om dit onderwerp te bekijken.
Mocht je verdere vragen hebben, aarzel niet om deze op te nemen binnen dit onderwerp. Je kunt ook altijd contact met ons ondersteuningsteam opnemen en dan staan wij je graag ten hulp!
Groeten,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hey @Karmicchange!
Je stelt een goeie vraag! Op dit moment is het alleen mogelijk om via PayPal of een creditcard je Shopify facturen te betalen. Mocht je dus via een bankpas je facturen willen betalen, dan is je beste optie om een PayPal-account aan te maken en je bankpas hier aan te koppelen.
Het is belangrijk om te melden dat PayPal soms standaard om een creditcard wanneer je PayPal instelt als betaalmethode voor je facturen. Dit wordt gedaan wegens veiligheidsredenen. Er kunnen een aantal redenen zijn waarom PayPal dit doet, maar gelukkig is dit in de meeste gevallen te vermijden. Ik heb hier pas geleden een antwoord op gegeven in een andere Community onderwerp. Je kunt hier klikken om dit onderwerp te bekijken.
Mocht je verdere vragen hebben, aarzel niet om deze op te nemen binnen dit onderwerp. Je kunt ook altijd contact met ons ondersteuningsteam opnemen en dan staan wij je graag ten hulp!
Groeten,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024