Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Kan iemand mij a.u.b. helpen ben echt radeloos op dit punt. Ik hoor al langer dan een week uitbetaald te krijgen door Shopify. Ik krijg elke dag niks op mijn rekening. Ik heb alles al geprobeerd maar niks helpt. Ook kan ik niet met Shopify in een chat, omdat er steeds een foutmelding aangegeven word, terwijl er in me Shopify staat dat ik alles goed ingevuld heb. Hierdoor kan niemand van Shopify mij dus helpen.. heb ookal contact met mijn bank opgenomen die geven ook aan niks te kunnen zien, dus nu hoop ik dat iemand via hier mij verder kan helpen of dit probleem ook ooit heeft gehad
Hallo @Roos2,
Welkom bij de Community en dank voor je vraag hier. Ik kan me heel goed voorstellen dat je opheldering wilt over je uitbetalingen via Shopify. We hebben onlangs een blog geschreven met de meest voorkomende redenen dat je Shopify Payments in de wacht kan staan. Check dit artikel hier: Shopify Community: Shopify Payments uitbetalingen, problemen, holds en hoe je deze kunt oplossen.
Check ook of je tweestapsverificatie hebt ingesteld op je account. Dit is de meest voorkomende reden dat uitbetalingen in de wacht staan. Bekijk ons helpdocument over Je account beveiligen met tweestapsverificatie voor meer informatie over hoe je dit kunt instellen.
Mochten bovenstaande stappen en artikelen niet helpen dan is het inderdaad het beste om contact met ons Ondersteuningsteam op te nemen. Ik begrijp dat je foutmeldingen te zien krijgt als je probeert contact met het Shopify Ondersteuningsteam probeert op te nemen? Zou je een screenshot kunnen delen van de foutmelding die je te zien krijgt? Ik heb hieronder een video gelinkt waarin je kunt zien welke stappen je dient te volgen om in contact te komen met ons!
- Video die laat zien hoe je in contact kunt treden met Shopify Ondersteuning.
Laat het vooral aan ons weten als je nog verdere ondersteuning nodig hebt!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024