FROM CACHE - nl_header

Betalingen uit Belgie mislukken!

Ste7han
Bezoeker
2 0 0

Hoi allemaal,

 

Ik zit met een probleem. Ik zie heel veel afgebroken bestellingen vanuit Belgie komen. 

Ik had al Bancontact via mollie toegevoegd en had gehoopt dat het daarmee verholpen zou zijn,

 

Maar er blijven afgebroken betalingen binnenkomen. Ik heb al 1 klant gesproken en die stuurde mij dit:

 

"Ik wil betalen en er komt steeds op fout bij het betaal account zo iets in de naard en dan wilt het lij terug sturen naar het winkellandje maar  doet dat niet zn blijft verwisselen tussen winkelmandje  en betalen dus heb ik het maar zo gelaten want ik snapte het niet misschien kunnen julie mij hier mee helpen 
Mvg"
 
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik loop nu een aantal leuke betalingen mis.
 
Mvg,
Stephan
3 ANTWOORDEN 3

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @Ste7han,

 

Iris hier van het Shopify Guru team. 

 

Het probleem dat je hier uitlegt lijkt te komen door wat ontbrekende instellingen of verificatie vanuit je winkel, of er is iets anders mis als het eerst heeft gewerkt en nu niet meer.

 

Zou ik je anders kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even nader kan onderzoeken? Als ik de Betalingsproviders instellingen kan zien, kan ik de oorzaak van dit probleem beter onderzoeken.

 

Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, en dan kan ik een kijkje nemen.

 

Met vriendelijke groet, Iris

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

Ste7han
Bezoeker
2 0 0

Hoi Iris,

 

Ik ben er al uit! Mijn profile ID stond niet goed. Ik had de verkeerde uit mollie gehaald en geplaatst in shopify.

Al moet ik zeggen dat de website van mollie juist voor deze verwarring zorgde. 

 

Maar het werkt nu wel gelukkig!

 

Mvg,

Stephan

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Top!

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.