Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hoi allemaal,
Ik zit met een probleem. Ik zie heel veel afgebroken bestellingen vanuit Belgie komen.
Ik had al Bancontact via mollie toegevoegd en had gehoopt dat het daarmee verholpen zou zijn,
Maar er blijven afgebroken betalingen binnenkomen. Ik heb al 1 klant gesproken en die stuurde mij dit:
Beste @Ste7han,
Iris hier van het Shopify Guru team.
Het probleem dat je hier uitlegt lijkt te komen door wat ontbrekende instellingen of verificatie vanuit je winkel, of er is iets anders mis als het eerst heeft gewerkt en nu niet meer.
Zou ik je anders kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even nader kan onderzoeken? Als ik de Betalingsproviders instellingen kan zien, kan ik de oorzaak van dit probleem beter onderzoeken.
Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, en dan kan ik een kijkje nemen.
Met vriendelijke groet, Iris
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Hoi Iris,
Ik ben er al uit! Mijn profile ID stond niet goed. Ik had de verkeerde uit mollie gehaald en geplaatst in shopify.
Al moet ik zeggen dat de website van mollie juist voor deze verwarring zorgde.
Maar het werkt nu wel gelukkig!
Mvg,
Stephan
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024