FROM LOAD - nl_header

BTW-nummer toevoegen aan klantenprofiel

JasperHendrickx
Bezoeker
1 0 1

Goedemiddag, 

 

Ik ben op zoek naar de manier om een BTW-nummer toe te kunnen voegen aan het profiel van mijn klanten. Ik werk voornamelijk met B2B klanten, maar ik kan buiten de bedrijfsnaam geen BTW-nummer van mijn klanten ingeven. 

 

Alvast bedankt voor de hulp. 

 

Met vriendelijke groeten, 

 

Jasper

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @JasperHendrickx,

 

Iris hier van Shopify. Er zijn twee manieren waarop je een veld voor de BTW kunt toevoegen aan de checkout waar ik aan kan denken:

 

1 - Zo kan je de beschrijving van één van de bestaande velden aanpassen door het bewerken van de "talen" van het thema, bijvoorbeeld "Bedrijf" aanpassen naar "Bedrijf + BTW-nummer". Lees hier meer over in dit help document.

 

2 - Of een app downloaden voor het toevoegen van een veld aan de checkout, specifiek voor het BTW-nummer. De app "Sufio " is een goede app hiervoor, daarmee kan je ook meteen het BTW-nummer verifiëren 🙂

13-29-hsmog-qm02d

De apps worden ontwikkeld door onafhankelijke ontwikkelaars en hebben dus ieder hun eigen functionaliteit en prijsplan, en de meeste apps bieden ook een gratis proefperiode. Ik zou je willen aanraden om de beschrijvingen van de verschillende apps te lezen, en vervolgens de apps waarvan je denkt dat ze goed bij je situatie passen, gratis uit te proberen in je winkel.

 

Ik hoop dat dit een geschikte oplossing voor je is.

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.