Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Beste collega's,
Ik ben nu bezig met het indienen van mijn omzet belasting over de priode Q2 en Q3. Mijn boekhouder vraagt naar alle facturen zoals, verkoopfacturen en kostenfacturen voor het abonemment waar BTW bedragen op staan. Deze zien wij namelijk niet terugkomen op de facturen. Zouden jullie mij z.s.m. hiermee kunnen helpen? Alvast bedankt. Groet, Metin Taskit
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hey @TaskEnterprise!
Jay hier van Shopify.
Ik lees dat je boekhouder graag de facturen van je abonnement wilt ontvangen waar BTW bedragen op staan. Ik zal even uitleggen waarom je deze niet ziet staan in je factuur geschiedenis binnenin je Shopify winkel-beheercentrum.
Er wordt geen Btw opgeheven op de abonnement kosten van ondernemers buiten Canada en de Verenigde Staten. Dit verklaard waarom je deze kosten ook niet ziet staan op je Shopify facturen. Je kan hier meer over lezen in ons Kosten hulpdocument.
Als je verder Btw voor je klanten opheft dan kan je deze informatie binnenin je Bestellingen pagina terugvinden (wanneer je een bestelling opent). Er worden geen automatische facturen voor je bestellingen gemaakt omdat hier momenteel geen directe functie voor is in je winkel-beheercentrum. Wel kan dit met behulp van enkele apps worden gedaan. Ik heb even een kijkje genomen in de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:
(Deze apps hebben alle 3 gratis abonnement opties beschikbaar).
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hey @TaskEnterprise!
Jay hier van Shopify.
Ik lees dat je boekhouder graag de facturen van je abonnement wilt ontvangen waar BTW bedragen op staan. Ik zal even uitleggen waarom je deze niet ziet staan in je factuur geschiedenis binnenin je Shopify winkel-beheercentrum.
Er wordt geen Btw opgeheven op de abonnement kosten van ondernemers buiten Canada en de Verenigde Staten. Dit verklaard waarom je deze kosten ook niet ziet staan op je Shopify facturen. Je kan hier meer over lezen in ons Kosten hulpdocument.
Als je verder Btw voor je klanten opheft dan kan je deze informatie binnenin je Bestellingen pagina terugvinden (wanneer je een bestelling opent). Er worden geen automatische facturen voor je bestellingen gemaakt omdat hier momenteel geen directe functie voor is in je winkel-beheercentrum. Wel kan dit met behulp van enkele apps worden gedaan. Ik heb even een kijkje genomen in de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:
(Deze apps hebben alle 3 gratis abonnement opties beschikbaar).
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Hey Ik zit met dezelfde vraag van mijn boekhouder. Kan mijn btw nummer op de facturen staan? Anders kan ik deze kost niet inbrengen. Dankje
Hey Ik zit met dezelfde vraag van mijn boekhouder. Kan mijn btw nummer op de facturen staan? Anders kan ik deze kost niet inbrengen. Dankje
In februari hebben we onze eerste Community AMA (Ask Me Anything) gehouden op het nieuwe E...
By SarahF_Shopify Mar 17, 2023Heb je hulp nodig? Bij Shopify Ondersteuning staan we voor je klaar! Shopify is een doe-he...
By Arno01 Mar 10, 2023Het opzetten van je eigen abonnementendienst, hoe doe je dat?
By Lee Feb 17, 2023