FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

BTW

BTW

jaylewo
Bezoeker
2 0 0

ik probeer me btw nummer toe te voegen maar het wilt niet accepteren weet iemand een oplossing hiervoor aub ?

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @jaylewo,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht! 

Ik zal dit graag voor je onderzoeken, zou je me een privébericht kunnen sturen met het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen, en je myshopify.com URL? Als je me ook je BTW-nummer kunt sturen, dan is dat perfect. Ik zal je zo snel mogelijk weer beantwoorden. 

Alvast bedankt,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

jaylewo
Bezoeker
2 0 0

BTW nummer ( BE0740683090 )

e-mail adres ( alialewo@icloud.com )

URL myshopi.com ( https://armbandkabel.myshopify.com/admin )

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @jaylewo,

Bedankt hiervoor! 

Na het onderzoeken zie ik dat dit inderdaad een geldig btw-nummer is, dus ik zal graag de beste volgende stappen met je delen.

1. Om te beginnen, kun je navigeren naar Instellingen > Facturatie, naar de sectie waar je je btw-nummer hebt ingevoerd.
  2. Vervolgens kies je voor "Ik heb geen btw-nummer".
  3. Volg de stappen op het scherm, en wacht daarna minstens 24 uur. Dit geeft het systeem een 'reset', waarna je je btw-nummer op nieuw kunt toevoegen.

Ik verwacht dat het hierna zonder probleem bewaard wordt, maar laat het anders even weten en dan helpen we je graag verder. 🙂

Groet,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog