Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hoi,
We willen graag in de aankomende weken een klein presentje geven aan iedereen die een bestelling plaats. Dit zouden we graag direct/automatisch in de winkelwagen plaatsen.
Iemand enig idee hoe we dit het beste kunnen doen? koop y en krijg x gratis is een oplossing maar dan wordt het product nog niet automatisch toegevoegd de winkelwagen.
Hoi Arjen,
Iris hier van het Nederlandstalige support team van Shopify. Wat leuk dat jullie een cadeautje gaan geven, ik help je hier graag mee.
Er zijn twee opties waar ik aan kan denken, één is om dit op jullie site met een banner aan te kondigen, hier houdt Google ook van. Je kan het ook tijdelijk aan de metabeschrijving van je winkel toevoegen, en als verkoop strategie gebruiken. Bij deze optie moet de klant het cadeautje wel nog in de winkel mand stoppen, maar dit kan ook automatisch. Als je dit wil automatiseren dan moet je wel een app gebruiken. Zie ook mijn community post: Kortingen 101 dat hier wat meer informatie over geeft, met een paar tips bij het niet gebruiken van een app.
Dit zit bijvoorbeeld ingesloten bij de app: Growave ‑ Reviews, Loyalty ++ ( denk erom niet in de gratis versie) en als je besluit om de app Smile: Rewards & Loyalty te gebruiken dan zou ik als ik jou was hun vragen of dit ook met hun app kan, dit is mij niet helemaal duidelijk uit de omschrijving van de app. Anders kun je altijd uitwijken naar deze app: Free Gifts by Secomap.
Met vriendelijke groet,
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Je bent hier vast wel eens tegenaan gelopen tijdens het ontwerpen van je webshop. Je hebt ...
By Arno Oct 2, 2023Hoe je een eigen domein kunt toevoegen en gebruiken om het meeste uit je bedrijf te halen.
By Lee Sep 18, 2023Ontdek hoe je optimaal gebruik kunt maken van de Shopify-community door deze handige tips ...
By Jay Sep 4, 2023