FROM CACHE - nl_header

check out

check out

MaikelS
Nieuw lid
4 0 0

wanneer mijn klanten op de check out pagina komen en ze willen  de bestellingen plaatsen dan laad die niet.

Waardoor mensen niet mijn producten willen kopen en dat is erg vervelend.

Ik denk dat het een systeem fout is.

Kunnen jullie mijn helpen.

Met vriendelijke groet maikel.

1 ANTWOORD 1

Lee
Shopify Staff
74 1 5

Hi @MaikelS, mijn naam is Lee en ik heet je graag welkom op het Shopify Community platform!

Ik begrijp dat je klanten wat problemen ervaren wanneer zij binnen jouw checkout willen afrekenen. Dat is natuurlijk niet handig, en ik wil je hier graag mee helpen. De beste manier waarop we je kunnen helpen is als je een Helpcentrum ticket aanmaakt door in te loggen via ons Shopify Helpcentrum en vervolgens deze vraag naar ons toestuurt. Daarbij zou het heel erg helpen als je in je email de volgende vragen kunt beantwoorden zodat we direct kunnen kijken wat er aan de hand is:

• Heb je afgebroken checkouts waarbij je denkt dat je klanten niet konden afrekenen vanwege het probleem wat je beschrijft? Zo ja, deel de afgebroken checkout ID's in je email.
  • Vanaf wanneer heb je gemerkt dat je klanten problemen hebben binnen je checkout?
  • Is er een specifieke betaalmethode waarbij uw klanten problemen hebben?
  • Kan je een opname toesturen waarin je laat zien wat je klanten ervaren. Vraag vooral aan klanten die contact met je opnemen of ze het kunnen laten zien wat er gebeurt. 

Als je al deze vragen kan beantwoorden in je email, dan kunnen we makkelijk samen met je een kijkje nemen en proberen te achterhalen wat er precies aan de hand is. Maak je geen zorgen, we zijn er om je te helpen! 🙂

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog