FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Checkout zonder te betalen

Anne-Marieke
Plezierreiziger
40 1 4

Hi iedereen,

 

Graag zouden wij een webshop maken waar de orders die worden geplaatst, worden door gemaild naar een mailadres binnen ons bedrijf. Vanaf daar wordt de afhandeling van de order dan verder opgepakt. Klanten hoeven dan niet direct voor hun order te betalen wanneer ze deze plaatsen, de klanten ontvangen later van ons een factuur waarmee ze ons direct betalen. 

 

Dus eigenlijk ben ik op zoek naar een checkout systeem zonder betalingsverplichting (voor de klant).

Is dit een mogelijkheid binnen Shopify? 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hallo @Anne-Marieke,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Ik ben blij om te melden dat zoiets zeker mogelijk is. Sterker nog, als je kiest om je winkel te pauzeren is dat goedkoper (USD $ 14 per maand) dan onze standaardabonnementen. De check-out word gedeactiveerd bij gepauzeerde winkels, maar de producten en webshop zelf blijven toegankelijk voor bezoekers. Je zou dus technisch gezien de winkelwagen volledig kunnen verbergen, en bijvoorbeeld klanten hun bestelling te laten plaatsen via het contactformulier. Voor deze bestellingen stuur je de klant vervolgens een conceptbestelling, die een betaallink bevat waarmee de klant kan afrekenen. 

 

Als je klanten toch liever de optie wilt geven om via de check-out af te rekenen, maar later te betalen via factuur, kun je dit instellen als een handmatige betaalmethode. Wanneer een klant een bestelling plaatst, word er een melding gestuurd naar alle e-mailadressen die je hebt ingesteld in de Shopify Admin. Daarna kun je de bestelling afhandelen, en als voldaan markeren. 

 

Als dit niet precies is waarnaar je op zoek bent, is het waarschijnlijk mogelijk om een oplossing te bouwen via de bestaande functies binnen Shopify, of met de hulp van een app uit de Shopify App Store. Ten slotte heb je altijd de mogelijkheid om een Shopify Expert in te huren om een aangepaste oplossing te laten bouwen.  

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hallo @Anne-Marieke,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Ik ben blij om te melden dat zoiets zeker mogelijk is. Sterker nog, als je kiest om je winkel te pauzeren is dat goedkoper (USD $ 14 per maand) dan onze standaardabonnementen. De check-out word gedeactiveerd bij gepauzeerde winkels, maar de producten en webshop zelf blijven toegankelijk voor bezoekers. Je zou dus technisch gezien de winkelwagen volledig kunnen verbergen, en bijvoorbeeld klanten hun bestelling te laten plaatsen via het contactformulier. Voor deze bestellingen stuur je de klant vervolgens een conceptbestelling, die een betaallink bevat waarmee de klant kan afrekenen. 

 

Als je klanten toch liever de optie wilt geven om via de check-out af te rekenen, maar later te betalen via factuur, kun je dit instellen als een handmatige betaalmethode. Wanneer een klant een bestelling plaatst, word er een melding gestuurd naar alle e-mailadressen die je hebt ingesteld in de Shopify Admin. Daarna kun je de bestelling afhandelen, en als voldaan markeren. 

 

Als dit niet precies is waarnaar je op zoek bent, is het waarschijnlijk mogelijk om een oplossing te bouwen via de bestaande functies binnen Shopify, of met de hulp van een app uit de Shopify App Store. Ten slotte heb je altijd de mogelijkheid om een Shopify Expert in te huren om een aangepaste oplossing te laten bouwen.  

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog