FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Collectie / menu toont niet alle producten

Collectie / menu toont niet alle producten

Tjitsker
Bezoeker
1 0 0

Hoi hoi!

Ik heb al een tijdje een eigen webshop en heb nog nooit eerder dit probleem gehad. Ik ben nieuwe producten aan het toevoegen met de juiste tags, zodra ik bij de collectie kijk zie ik ook dat de producten ertussen staan. Maar op de website komt hij niet tussen de producten in de menu's te staan.. als je zoekt op het product vind hij hem wel, hoe los ik dit op?

Met vriendelijke groet,

Tjitske

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Heeey @Tjitsker

Maxime hier van Shopify!

Als dit nog niet is opgelost, zou ik je mogen vragen of dit de email is die je gebruikt voor je Shopify winkel? Ik wil dit graag voor je onderzoeken en denk dat ik dat het beste direct kan doen. Als het emailadres anders is, zou je me een privéberichtje kunnen sturen met het juiste adres? 

Alvast bedankt! Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

rooz
Bezoeker
1 0 0

ik heb het zelfde. ik heb 17 producten in mijn collectie, zijn actief en op voorraad, tussen de collectie worden deze producten weergeven maar als ik naar mijn website ga worden er maar 11 van deze 17 weergeven. kan u uitleggen hoe ik dit op kan lossen?

Peter
Shopify Staff
107 33 23

HI Tjiske en Rooz, 

Peter hier, van Shopify. Dit zou door een aantal dingen kunnen worden veroorzaakt, en om hier het beste mee bij te staan zouden we even een kijkje in uw winkel(s) moeten kijken. Hiervoor kunt u het beste even ticket of chat aanmaken om direct met ons contact op te nemen op een geauthenticeerde manier zodat wij toegang krijgen tot uw winkelbeheer, en meer affectief kunnen troubleshooten. 

In de tussentijd ben ik even na gaan denken over wat het zou kunnen zijn. Een reden zou kunnen zijn dat de producten niet zijn gepubliceerd op de markt; dit kunt u checken in Instellingen > Markten en dan in de markt die u wilt gebruiken bij Producten en Prijzen kijken of het product voor die markt actief is. Een andere oorzaak zou kunnen zijn dat de zoekbestanden van uw winkel, of uw winkel cache, even opnieuw moeten worden gesynchroniseerd. Dit moeten wij voor u doen en is een reden waarom een ticket een goed idee zal zijn. Verder zullen wij kijken naar verschillende kleinere instellingen in de producten, de collectie, en de winkelinstellingen. 

U kunt een dergelijk ticket aanmaken door naar ons helpcentrum te gaan, eerst in te loggen, dan onder aan de pagina te klikken op Neem contact op met Shopify Support en vervolgens de stappen te volgen totdat u de volgende ondersteuningsopties ziet: 

Zowel de chat als het bericht zal u bij onze supportcollega's brengen die dit dus even preciezer voor u uit kunnen zoeken. 

Ik hoop u hiermee weer wat verder te hebben kunnen helpen. Als u nog verdere vragen heeft, dan horen wij dat natuurlijk altijd graag van u!

Met warme groet, 

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog