FROM CACHE - nl_header

Collectielijst

Timk
Bezoeker
2 0 0

Hi,

 

Ik wil graag een pagina maken met daar een collectielijst gepubliceerd. Ik gebruik thema Simple en krijg het niet voor elkaar. Kan iemand me verder helpen?

 

Groet,

 

Tim

1 ANTWOORD 1

Vincent
Shopify Staff
58 3 10

Hallo @Timk 

 

Vincent hier van Shopify!

 

Loop je tegen een probleem aan als je een collectie wilt publiceren op je website, of wil je echt een aparte (lege) pagina aanmaken en daar vervolgens een lijst publiceren met al je producten bijvoorbeeld?

 

Als het inderdaad gaat om het publiceren van een collectie, kun je zeggen waar je tegen een probleem aanloopt? Heb je de collectie zelf wel met succes kunnen aanmaken, of is dat waar het probleem zit? Door hier te klikken kun je meer informatie lezen over collecties, misschien dat daar informatie tussen staat die kan helpen!

 

Als het aanmaken van de collectie al goed gelukt is, dan kun je de collectie zichtbaar maken op de website door de thema-editor te openen, en vervolgens de secties voor collecties te bewerken in het menu aan de linkerzijde. Als de secties nog niet zichtbaar zijn, kun je klikken op "sectie toevoegen", en dan een collectie-overzicht toevoegen.

 

12-01-8pb09-1mftz

 

Als je de collectie niet op deze manier naar voren wilt laten komen, maar in plaats daarvan aan het menu wilt toevoegen, dan kun je dat doen via de navigatie-instellingen, klik hier voor meer informatie.

 

Als je de collectie wilt toevoegen aan het hoofdmenu voor de website, kun je dat doen door op "main menu" te klikken. Eventueel kun je de collectie ook toevoegen aan het voetmenu, of je kunt een nieuw menu aanmaken.

 

12-09-0js3t-5u77i

 

Zodra het menu geopend is, kun je klikken op "menu-item toevoegen", en vervolgens in de onderste balk klikken om de collectie te vinden. Zodra je de collectie gevonden hebt, kun je eventueel de naam van de collectie voor het menu aanpassen in de bovenste balk:

 

12-13-i4fvj-1bmhh

 

Als je puur een lege pagina wilt aanmaken om daar vervolgens bijvoorbeeld een productlijst in te zetten, kun je dat doen door de stappen beschreven in dit help-document (klik hier) te volgen. Zodra de pagina is aangemaakt, kun je de tekst die je wilt invoegen toevoegen aan de pagina, en vervolgens de pagina opslaan. Zodra dat gedaan is, kun je de pagina op dezelfde manier als hierboven beschreven toevoegen aan de navigatie/ menu's van de website.

 

12-18-skbz3-qrpw9

 

Ik hoop dat dit je helpt bij het verder uitbouwen van de website! 🙂

 

Met vriendelijke groet, Vincent

 

 

 

Vincent | Community Guru @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Click Accept as Solution