FROM CACHE - nl_header

collectiepaginas en productprijzen kloppen niet

Wouterb
Bezoeker
1 0 0

Hoi Community,

 

Wij hebben op dit moment een probleem in onze shop. Op de collectie pagina's vallen willekeurige witruimtes en de producten zijn soms niet meer juist uitgelijnd.

Zie voorbeeld hieronder:

shopify forum voorbeeld collectie.PNG

 

Een tweede probleem hebben wij met onze productvarianten. De prijs van de varianten update niet automatisch met een ander formaatselectie. De prijs verandert pas op het moment dat je een nieuwe variant selecteert. De prijs verandert dan naar de prijs van het daarvoor geselecteerde formaat. Hieronder wederom een voorbeeld:

 

De prijs van het 70x50 formaat is €36,95. Omdat ik hiervoor het 50x35 formaat heb geselecteerd wordt de prijs van het 50x35 formaat nu getoond bij het 70x50 formaat. Wanneer ik nu een volgende variant zou selecteren zou daar de prijs van het 70x50 formaat worden getoond.

 

voorbeeld verkeerde prijzen.PNG

 

Hoe kunnen we deze beide problemen oplossen en waardoor worden ze veroorzaakt? Ik hoor graag.

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Wouterb,

Maxime hier van Shopify. 

Ik zie inderdaad dat er voor een of andere reden er extra witruimte ontstaat. Een mogelijke oplossing is om ervoor te zorgen dat iedere foto hetzelfde formaat heeft, want het is mogelijk dat de mix van portret- en landschapsformaten problemen veroorzaakt met de weergave van de producten. Anders verwacht ik dat beide problemen gerelateerd zijn aan het thema dat je gebruikt, of aanpassingen die gemaakt zijn aan de codering van het thema. 

Maak je gebruik van een thema dat is ontwikkelt door Shopify? Gratis Shopify thema's komen namelijk met 60 minuten gratis design-tijd. Ik kan het niet garanderen, maar wellicht is dit iets wat we voor je kunnen aanpassen. 

Als je gebruik maakt van een extern thema, kun je contact opnemen met de ontwikkelaars van het thema om hun te vragen of dit verwacht gedrag is voor hun thema. Je kunt ook een ander thema proberen om te zien of de producten wat netter worden weergegeven, en de prijs automatisch verandert bij het kiezen van een variant.

Als je enige veranderingen hebt gemaakt aan de codering van het thema, kan dit verantwoordelijk zijn voor deze problemen met de weergave. Om dit te testen zou je een ander thema kunnen proberen om te zien of het probleem zich alsnog voordoet, of terugkeren naar een oudere versie van je thema, voordat de aanpassing was gemaakt. 

Ten slotte, als je niet in aanmerking komt voor gratis design tijd, zou je kunnen overwegen om een Shopify Expert in te huren om de codering van je thema te repareren. Experts kunnen helpen met allerlei taken, zoals winkelontwerp, set-up, ontwikkeling en groei, marketing, en fotografie. Ik verwacht zeker dat ze hierbij ook een passende oplossing zouden kunnen vinden. 

Is het emailadres dat je hier gebruikt hetzelfde als het emailadres dat je gebruikt om in te loggen bij je Shopify winkel? Zo ja, kan ik rechtstreeks contact opnemen om dit verder te onderzoeken! 

Groeten, Maxime

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog