Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hello!
How can we customize the subscription text as we're selling digital products and nothing is physically delivered:
Hoi @mv_em2024!
Omdat dit onderwerp zich in de Nederlandse Community Forums staat zal ik het onderwerp ook in het Nederlands beantwoorden. Mocht je toch graag liever Engelse support willen ontvangen, dan zou ik je graag willen verzoeken je onderwerp in de Engelse Community Forums te plaatsen.
Met het bovenstaande gezegd hebbende, laten we ons nu even richten op je vraag. Omdat abonnementen geen ingebouwde optie zijn op ons platform, ga ik ervan uit dat u een app gebruikt om abonnementen aan te bieden - klopt dit? Zo ja, dan is het verwacht dat de tekst in de sectie wellicht niet kan worden aangepast in je thema zelf. Je beste optie is om contact op te nemen met het ondersteuningsteam van het betreffende app, aangezien zij je hier het beste verder mee kunnen helpen. Mocht er een optie zijn om deze tekst aan te passen, dan zullen zij dit aan je kunnen laten weten.
Ten slotte ben je uiteraard ook van harte welkom om contact op te nemen met ons ondersteuningsteam. Vervolgens kunnen we zeker een kijkje nemen in je account en kunnen we je laten weten waar deze sectie vandaan komt. Wel is het belangrijk om te melden dat als dit een sectie van een app is, dat je vooralsnog contact zal moeten opnemen met het ondersteuningsteam van de app om verdere ondersteuning te ontvangen.
Groetjes!
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024