FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Deze winkel kan momenteel geen betalingen accepteren.

Deze winkel kan momenteel geen betalingen accepteren.

plukcreations
Bezoeker
1 0 0

Beste,

met lief en leed heb ik vandaag de webshop zover gekregen dat ik hem online kan zetten! Hard aan gewerkt, maar zeker nog voldoende om te doen. Echter zie ik nu deze melding in de checkout staan Deze winkel kan momenteel geen betalingen accepteren. Ik heb echt van alles geprobeerd en al denk ik 20x alles gecontroleerd en ingevuld (ook betreffende de iDealbetalingen) maar er gebeurd echt helemaal niks. 

Wie o wie weet de oplossing?!

2 ANTWOORDEN 2

Easeslide
Bezoeker
1 0 0

Is dit inmiddels opgelost? Ik heb hetzelfde probleem..

Peter
Shopify Staff
107 33 23

Hi Easeslide, 

Peter hier, van Shopify Support. dit soort meldingen kunnen om meerdere redenen voorkomen. Om dit verder te bekijken zouden wij even een kijkje moeten nemen in uw account. Ik zou daarom even adviseren een chat te openen of een ticket aan te maken via ons helpcentrum (scroll naar beneden op de helpcentrum pagina). 

Mijn collega's zullen verder bij kunnen staan zodra ze meer inzicht hebben in uw account. 

Warme groet,

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog