Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Beste,
met lief en leed heb ik vandaag de webshop zover gekregen dat ik hem online kan zetten! Hard aan gewerkt, maar zeker nog voldoende om te doen. Echter zie ik nu deze melding in de checkout staan Deze winkel kan momenteel geen betalingen accepteren. Ik heb echt van alles geprobeerd en al denk ik 20x alles gecontroleerd en ingevuld (ook betreffende de iDealbetalingen) maar er gebeurd echt helemaal niks.
Wie o wie weet de oplossing?!
Is dit inmiddels opgelost? Ik heb hetzelfde probleem..
Hi Easeslide,
Peter hier, van Shopify Support. dit soort meldingen kunnen om meerdere redenen voorkomen. Om dit verder te bekijken zouden wij even een kijkje moeten nemen in uw account. Ik zou daarom even adviseren een chat te openen of een ticket aan te maken via ons helpcentrum (scroll naar beneden op de helpcentrum pagina).
Mijn collega's zullen verder bij kunnen staan zodra ze meer inzicht hebben in uw account.
Warme groet,
Peter | Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024