Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Beste lezer,
Ik heb een vraag over de documenten die moeten worden aangeleverd, het is mij inmiddels wel duidelijk welke documenten er moeten worden ingediend echter is het mij niet helemaal duidelijk van wie exact welke persoonlijke documenten nodig zijn.
De documenten zijn vaak van de volgende:
- De persoon die het Shopify Account aanmaakte
- Het bedrijf gekoppeld aan het Shopify-Account (dit is mij duidelijk)
- De personen die handtekeningautoriteit heeft voor het bedrijf.
Vervolgens heb ik via het beheercentrum een duidelijke tabel gevonden waar netjes genoteerd staat welke documenten er acceptabel zijn voor de identiteitsdocumenten en de adresdocumenten.
Mijn vraag is nu van wie de identiteitsdocumenten en adresdocumenten nodig zijn. Zijn dit de documenten van degene die het Shopify Account aanmaakte of de persoonlijke gegevens van degene die handtekening autoriteit heeft binnen het bedrijf? Of beide? En de adresgegevens, ik neem aan dat deze van het bedrijf moeten zijn en niet de persoonlijke adresgegevens van bovenstaande personen?
Alvast bedankt voor uw tijd.
Mvg,
Daniel
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hallo Daniel,
Bedankt voor je vraag over het verifieren van gegevens voor Shopify Payments.
Dit is een standaardcontrole die gebeurd in alle winkels, om na te gaan of jullie voldoen aan de richtlijnen die zijn ingesteld om in aanmerking te komen om Shopify Payments gebruiken, en je hoeft hierover geen zorgen te maken. Is het ondertussen opgelost? Indien niet, dan kan je verder lezen 🙂
Als we spreken over verificatie van identiteit en/of adres, dan gaat het om persoonlijke gegevens en niet die van het bedrijf. Je deelde mee dat je een lijst gevonden hebt met alle geaccepteerde documenttypes, wat al geweldig is.
Je dient dan het identiteit en persoonlijk adres van je contactpersoon/personen (bijvoorbeeld accounteigenaar) te verifieren, door een van de geaccepteerde documenten te uploaden per gevraagde veld. De volledige naam en adres van die persoon dient overeen te komen met wat je ingegeven hebt in het dossier.
Indien je ingelogd bent in je Shopify beheercentrum, zul je een rode pop-up zien met een knop Document Indienen die je kan klikken. Dan zal er een pagina verschijnen waar je bestanden kan bijvoegen. Naast elk titel zou je ook de volledige naam van die persoon zien van wie je die document(en) dient bij te voegen, bijvoorbeeld adresverificatie voor xxx xxxx.
Indien je moeilijkheden ondervindt met het uploaden, raad ik je aan om onze support team te contacteren, zodat zij je hier verder mee kunnen helpen.
Als je vragen hebt, aarzel dan niet om te replyen.
Elora | Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hallo Daniel,
Bedankt voor je vraag over het verifieren van gegevens voor Shopify Payments.
Dit is een standaardcontrole die gebeurd in alle winkels, om na te gaan of jullie voldoen aan de richtlijnen die zijn ingesteld om in aanmerking te komen om Shopify Payments gebruiken, en je hoeft hierover geen zorgen te maken. Is het ondertussen opgelost? Indien niet, dan kan je verder lezen 🙂
Als we spreken over verificatie van identiteit en/of adres, dan gaat het om persoonlijke gegevens en niet die van het bedrijf. Je deelde mee dat je een lijst gevonden hebt met alle geaccepteerde documenttypes, wat al geweldig is.
Je dient dan het identiteit en persoonlijk adres van je contactpersoon/personen (bijvoorbeeld accounteigenaar) te verifieren, door een van de geaccepteerde documenten te uploaden per gevraagde veld. De volledige naam en adres van die persoon dient overeen te komen met wat je ingegeven hebt in het dossier.
Indien je ingelogd bent in je Shopify beheercentrum, zul je een rode pop-up zien met een knop Document Indienen die je kan klikken. Dan zal er een pagina verschijnen waar je bestanden kan bijvoegen. Naast elk titel zou je ook de volledige naam van die persoon zien van wie je die document(en) dient bij te voegen, bijvoorbeeld adresverificatie voor xxx xxxx.
Indien je moeilijkheden ondervindt met het uploaden, raad ik je aan om onze support team te contacteren, zodat zij je hier verder mee kunnen helpen.
Als je vragen hebt, aarzel dan niet om te replyen.
Elora | Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024