FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

domein bij basic aboonenment

domein bij basic aboonenment

Hazie
Bezoeker
1 0 0

Ik heb in de trial fase een domein naam gekocht.

nu de trial voorbij is en ik het basic abonnement heb aangeschaft zegt hij al je naar domeinen ga het volgende.

Domeinen zijn in je huidige abonnement niet beschikbaar. Deze functie is alleen beschikbaar na het upgraden van je abonnement.

klopt het dat je bij een basic abonnement geen eigen domeinnaam kan invoeren?

1 ANTWOORD 1

Lee
Shopify Staff
74 1 5

Hoi @Hazie Welkom op de Shopify Community. Mijn naam is Lee, en ik help je graag met je vraag! 

Ik begrijp dat je aangeeft dat je tijdens je trial een domein hebt aangeschaft, en nu je een abonnement hebt aangeschaft je geen toegang hebt tot je domein beheer omdat deze functie niet binnen je abonnement zit, klopt dat? Het klinkt alsof je momenteel gebruik maakt van het Starter abonnement. Het Shopify Starter-abonnement bevat geen onlinewinkel. Met een Starter-abonnement kan je productlinks aanmaken die je kan delen in socialmediaposts of in berichten. Omdat dit plan geen onlinewinkel bevat, heb je ook geen toegang tot je domein gegevens. Op alle andere plannen heb je toegang tot je domein gegevens. Nu begrijp ik dat je aangeeft dat je het Basic abonnement hebt. Zou je dit voor me kunnen verifiëren door vanuit je Shopify beheercentrum te klikken op Instellingen > Abonnement. Hier staat vervolgens aangegeven welk abonnement je momenteel hebt. 

Mocht het inderdaad zijn dat je het Shopify Basic abonnement hebt, dan wil ik je vriendelijk verzoeken om even contact met ons op te nemen door in te loggen via ons Helpcentrum en ons een email te sturen. We zullen dan met je kunnen meekijken en je verder kunnen assisteren.

Nog hartstikke bedankt voor het stellen van je vraag, @Hazie. We waarderen het altijd! 🙂 

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog