FROM CACHE - nl_header

Domein is nog niet verbonden

Domein is nog niet verbonden

Yayas
Bezoeker
3 0 0

Hallo,

Mijn domein is gekoppeld vanuit een extern domein. Nu krijg ik alleen een melding dat het nog niet verbonden is. Hoe gaat dit in zijn werk? Gaat dit automatisch of welke handelingen moet ik dan nog uitvoeren?

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 21

Hallo @Yayas,

Welkom bij de Shopify Community en hartelijk dank voor je vraag! Om een extern domein aan je Shopify account te verbinden dien je de instructies in dit hulpdocument te volgen. Zodra je dit hebt gedaan kan het tot 48 uur duren voordat je domein gekoppeld is. Ik zal ze hieronder kort de instructies voor je samenvatten.

1. Aanpassen van DNS-instellingen bij domein provider

Voor deze stap dien je in te loggen op de account van je domeinprovider. De Shopify DNS-records die je daar moet invoeren zijn als volgt:

- A-Record moet verwijzen naar het IP-adres van Shopify: `23.227.38.65`

- CNAME Record moet verwijzen naar `shops.myshopify.com`

Als je moeite hebt met de DNS-records aan te passen raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice van de domeinprovider zodat zij dit voor je aan kunnen passen of instructies kunnen geven over hoe dit kan aangepast kan worden.

2. Voeg het domein toe aan je Shopify-account
Zodra je de DNS-instellingen bij de domeinprovider hebt ingesteld kan je het domein verbinden binnen Shopify. Je neemt hierbij de volgende stappen.

1. Op je Shopify-account klik je op **Instellingen > Domeinen**.

2. Vervolgens klikt je op **Bestaand domein koppelen**.

3. Voer de domeinnaam in en klik op **Volgende**.

4. Klik op **Verbinding verifiëren** om de verbinding te voltooien.

Zoals gezegd kan het tot 48 uur duren voordat je domein succesvol is verbonden aan je account. Mocht je problemen blijven ervaren zou je dan de volgende dingen kunnen delen:

• Wat is de naam van het domein dat je probeert te koppelen
  • Bij welke domein provider is het domein ondergebracht
  • Kan je een screenshot toevoegen van de melding die je terugziet op je Shopify account?

Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog