Praat over alles wat met Shopify en e-commerce te maken heeft
Hallo,
Mijn domein is gekoppeld vanuit een extern domein. Nu krijg ik alleen een melding dat het nog niet verbonden is. Hoe gaat dit in zijn werk? Gaat dit automatisch of welke handelingen moet ik dan nog uitvoeren?
Hallo @Yayas,
Welkom bij de Shopify Community en hartelijk dank voor je vraag! Om een extern domein aan je Shopify account te verbinden dien je de instructies in dit hulpdocument te volgen. Zodra je dit hebt gedaan kan het tot 48 uur duren voordat je domein gekoppeld is. Ik zal ze hieronder kort de instructies voor je samenvatten.
1. Aanpassen van DNS-instellingen bij domein provider
Voor deze stap dien je in te loggen op de account van je domeinprovider. De Shopify DNS-records die je daar moet invoeren zijn als volgt:
- A-Record moet verwijzen naar het IP-adres van Shopify: `23.227.38.65`
- CNAME Record moet verwijzen naar `shops.myshopify.com`
Als je moeite hebt met de DNS-records aan te passen raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice van de domeinprovider zodat zij dit voor je aan kunnen passen of instructies kunnen geven over hoe dit kan aangepast kan worden.
Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024Standaard is elk Shopify-account gekoppeld aan een myshopify.com-URL, die wordt aangema...
By Lee Jul 25, 2024